Devire
Devire to międzynarodowa firma rekrutacyjna, założona w Londynie w 1987 roku. Od 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim prowadząc dla nich kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry.
Poza rekrutacją świadczymy usługi Outsourcingu IT, Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa HR. Nasze biura, zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie. Jesteśmy częścią Devonshire Investment Group.
Poza rekrutacją świadczymy usługi Outsourcingu IT, Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa HR. Nasze biura, zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie. Jesteśmy częścią Devonshire Investment Group.
Kierownik ds. Logistyki i Obsługi Klienta
Twoja przyszła Firma / Your future Company
Naszym klientem jest jedna z wiodących firm działających w branży FMCG, która jest obecna już od ponad 20 lat w Polsce. W związku z ciągłym rozwojem firmy, poszukujemy osoby na stanowisko Kierownika ds. Logistyki i Obsługi Klienta. Osoba zatrudniona na tej pozycji będzie odpowiedzialna za:
- Efektywne zarządzanie działem Logistyki i Obsługi Klienta,
- Zarządzanie łańcuchem dostaw krajowych i zagranicznych (planowanie, zaopatrzenie, transport, magazynowanie),
- Budowanie trwałych i silnych relacji z klientami i dostawcami,
- Optymalizacje wewnętrznych procesów logistycznych,
- Optymalizację kosztów logistycznych,
- Monitorowanie wskaźników efektywności i poziomu obsługi klienta i logistyki.
Nasz Klient zapewnia:
- Atrakcyjne wynagrodzenie i bogaty pakiet benefitów,
- Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- Dużą samodzielność w działaniu,
- Możliwość rozwoju zawodowego,
- Pracę w międzynarodowym otoczeniu.
U Kandydatów zwracamy uwagę na:
- Wykształcenie wyższe ekonomiczne bądź z zakresu logistyki,
- Doświadczenie w dziale łańcucha dostaw, logistyki
- Minimum 3 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem obsługi klienta w dziale Logistyki,
- Doskonałą znajomość programu Excel,
- Znajomość języka angielskiego na bardzo dobrym poziomie,
- Umiejętność podejmowania szybkich decyzji i reagowania na zmiany rynkowe,
- Dobrą znajomość systemu SAP.