
Dla naszego Klienta, poszukujemy kandydatów na stanowisko
Kierownik ds. Kadr i PłacMiejsce pracy: Warszawa
Zadania:
- Koordynacja i nadzór nad pracą Zespołu płac i administracji kadrowej;
- Odpowiedzialność za procesy kadrowo-płacowe (teczki osobowe, płace, czas pracy, benefity) i zapewnienie ich płynnego funkcjonowania;
- Zarządzanie zespołem, planowanie działań i stałe monitorowanie efektów;
- Optymalizacja procesów HR;
- Wdrażanie usprawnień;
- Śledzenie i nadzorowanie zmian w obowiązujących przepisach;
- Pełnienie funkcji doradcy dla biznesu;
- Przygotowanie sprawozdań, raportów i analiz kadrowo-płacowych.
Wymagania:
- min. 7 lat doświadczenia w obszarze kadrowo - płacowym, w tym min. 2 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem;
- Biegłej znajomości zagadnień kadrowo - płacowych;
- Praktycznej znajomości prawa pracy, przepisów ZUS oraz prawa podatkowego;
- Gotowości do stałego rozwijania swojej wiedzy, umiejętności i poszukiwania rozwiazań;
- Zaangażowania, komunikatywności i umiejętności współpracy.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.