
Naszym Klientem jest renomowana polska firma o globalnym zasięgu operacji, która do swojego biura w Warszawie poszukuje doświadczonego i skutecznego kandydata na stanowisko:
Kierownik ds. AdministracjiMiejsce pracy: Warszawa
Zadania:
- Zarządzanie administracyjne procesami związanymi z wynajmem i obsługą powierzchni biurowej dla ok. 200 pracowników
- Zarządzanie administracyjne obszarem floty samochodowej
- Udział w planowaniu operacyjnym i finansowym w zakresie powierzchni biurowej i floty samochodowej
- Prowadzenie postępowań zakupowych dotyczących zaopatrzenia biurowego i flotowego
- Współpraca z dostawcami usług biurowych i flotowych
- Współpraca z pozostałymi jednostkami organizacyjnymi firmy
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe
- Kilkuletnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku w dużej firmie
- Doświadczenie w prowadzeniu postępowań zakupowych i zarządzaniu projektami
- Umiejętność współpracy i sprawnej komunikacji na różnych poziomach organizacyjnych
- Wysokie umiejętności analityczne, organizacyjne i negocjacyjne
- Samodzielność i systematyczność w pracy
Oferta:
- Praca w firmie o globalnym zasięgu działającej w ciekawej branży
- Atrakcyjne wynagrodzenie w formule B2B z płatnym urlopem
- Służbowe narzędzia pracy, prywatna opieka medyczna i dofinansowanie zajęć sportowych
- Bardzo ciekawe i unikalne benefity pracownicze
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.