Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 12/12/2019.

Key Account Specialist (m/k)

Warszawa, zagranica

Trenkwalder

Opis stanowiska pracy

Obowiązki:
  • praca na terenie całej Polski,
  • promowanie produktów z portfolio firmy w lecznictwie zamkniętym,
  • budowanie pozycji rekomendowanych produktów z portfolio firmy w środowisku szpitalnym,
  • kreowanie pozytywnego wizerunku marki na rynku opieki medycznej,
  • nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami: przedstawiciele służby zdrowia i administracji szpitalnej,
  • współpraca oraz budowanie trwałych relacji z Key Opinion Leaderami,
  • prowadzenie szkoleń, wykładów i prezentacji dla personelu medycznego oraz stały monitoring wymagań i poziomu zadowolenia klientów,
  • reprezentowanie firmy na konferencjach, sympozjach, zjazdach medycznych.

Wymagania:
  • minimum 4-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, poparte sukcesami sprzedażowymi,
  • znajomość prawa o zamówieniach publicznych i rynku medycznego,
  • doświadczenie w sprzedaży poprzez procedury przetargowe,
  • wykształcenie wyższe,
  • komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu i utrzymywaniu kontaktów,
  • otwartość na nowe projekty oraz metody działania, chęć nauki i rozwoju,
  • zorientowanie na wynik i osiąganie wyznaczonych celów,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • zaangażowanie, samodzielność, odporność na stres,
  • znajomość języka angielskiego mile widziana,
  • praktyczna znajomość obsługi komputera,
  • prawo jazdy kat. B.

Oferujemy:
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • konkurencyjne i motywujące wynagrodzenie,
  • narzędzia niezbędne do wykonywania powierzonych zadań,
  • pracę w międzynarodowej firmie,
  • ciekawą i odpowiedzialną pracę, możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych.

Prezentacja firmy

Od 2000 roku pomagamy naszym Klientom dotrzeć do właściwych pracowników. Oferujemy... szybki dostęp do określonych kwalifikacji, dajemy możliwość elastycznego kształtowania wielkości zatrudnienia.

Na co dzień do działów produkcyjnych, administracyjnych, logistycznych, informatycznych, kadrowych, i innych oddelegowujemy ponad 1000 osób. W ciągu ostatnich 3 lat ponad 5000 osób pracowało dla naszych Klientów.

Nasza działalność jest prawnie umotywowana, jako jedna z pierwszych firm uzyskaliśmy certyfikaty Ministerstwa Gospodarki i Pracy w zakresie:
Agencji Pracy Tymczasowej (nr 136/3), Doradztwa Personalnego (nr 136/2) oraz Pośrednictwa Pracy (nr 136/1a).

W roku 2004 odpowiadając na wzmożone zainteresowanie praca w Unii Europejskiej uzyskaliśmy kolejny certyfikat na Pośrednictwo do pracy za granicą obywateli polskich u pracodawców zagranicznych (nr 136/1b)
Dzięki naszemu zaangażowaniu oraz rzetelności w świadczeniu usług pozyskaliśmy znaczne grono klientów, którzy udzielili nam swoich referencji.

W roku 2005 zostaliśmy zaproszeni do uczestnictwa w Związku Agencji Pracy Tymczasowej (ZAPT). Jest to najdłużej działająca i najbardziej prestiżowa organizacja skupiająca firmy z branży, obecnie funkcjonująca pod nazwą Polskie Forum HR. Firmy w niej zrzeszone za główne zadanie postawiły sobie przestrzeganie Kodeksu Postępowania Etycznego określającego profesjonalne standardy świadczenia usług w zakresie dostarczania pracowników tymczasowych oraz opieki nad tymi pracownikami. Kodeks ten obowiązuje wszystkie firmy członkowskie, które pragną by w niedalekiej przyszłości zasady w nim zawarte stały się obowiązującymi w branży.
Jesteśmy również zrzeszeni w Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych "Lewiatan".

W lipcu 2007 nastąpiło połączenie Trenkwalder z Benefit -dało to naszym Klientom ujednolicenie pod jednym szyldem międzynarodowego doświadczenia i sprawdzonych narzędzi doradztwa personalnego z perfekcyjną znajomością lokalnego rynku.

www.trenkwalder.com
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
01/09/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi
do góry