Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Budowanie partnerskich, długoterminowych relacji z kluczowymi klientami firmy
Ścisła współpraca z działem sprzedaży i marketingu w oddziale Warszawskim oraz w centrali we Francji.
Rozwój sprzedaży oferowanych produktów
Kompleksowa obsługa klienta w zakresie doradztwa
Monitorowanie i analizowanie rynku
Aktywne poszukiwanie szans rozwoju dla produktów firmy
Wymagania
Min. 3 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (w tym w branży związanej z produktami elektronicznymi, akcesoriami telefonicznymi itp.)
Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
Komunikatywność, umiejętność negocjowania warunków
Otwartość, nastawienie do klienta
Umiejętność pracy w międzynarodowym zespole
Oferujemy:
Atrakcyjne wynagrodzenie
Stabilne zatrudnienie w oparciu o UoP
Pakiet benefitów
Możliwość pracy hybrydowej
Miłą, partnerską atmosferę
Prezentacja firmy
Tap.Talent to zespół składający się z wysokiej klasy kadry menadż...
Tap.Talent to zespół składający się z wysokiej klasy kadry menadżerskiej z doświadczeniem zdobytym w międzynarodowych firmach rekrutacyjnych oraz młodych, ambitnych talentów, wnoszących nieszablonowe podejście do rekrutacji.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
Ostatnia aktualizacja:
05/10/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 3 do 5 lat
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Elektronika / Telekomunikacja, Praca Obsługa klienta, Praca Sprzedaż - Account Management
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?