HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu. Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Key Account Manager
Obowiązki:
Kompleksowe zarządzanie grupą Klientów oraz ich oczekiwaniami
Pomoc przy fakturowaniu Klientów, uzyskiwanie referencji, tworzenie programów rekomendacji
Praca nad umowami z Klientami przy minimalnym zaangażowaniu radcy prawnego
Współpraca z zespołem Marketingu oraz Digital w celu zapewnienia wsparcia w pracy z Klientem
Kontrola oraz analiza rentowności Klientów
Praca nad kontraktami dla Klientów, zgodnymi z prawem polskim oraz brytyjskim
Wsparcie Sales Managera w procesach przetargowych oraz nawiązywaniu kontaktu z kluczowymi Klientami
Prowadzenie analizy rynku
Wspieranie procesu ustalania kosztów przy współpracy z Zarządem w tym współtworzenie biznesplanu
Okazyjne uczestniczenie w podróżach służbowych do Krakowa i Londynu
Badanie i dbanie o satysfakcję Klientów.
Wymagania:
Doświadczenie na podobnym stanowisku ( w bezpośredniej współpracy z Klientem)
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego( min.B2/C1)
Samodzielność, skrupulatność
Dobra organizacja czasu pracy
Gotowość do odbywania podróży służbowych.
Oferta:
Interesującą karierę w międzynarodowym środowisku
Możliwość rozwoju kompetencji
Pracę w przyjaznym zespole
Dogodną lokalizacja przy Metrze Wilanowska
Prywatną opiekę medyczną i owocowe wtorki.