
W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Key Account Manager
Miejsce pracy: cały regionNaszym Klientem jest międzynarodowa firma z sektora dodatków konfekcyjnych, współpracująca m.in. z największymi producentami w branży odzieżowej i nie tylko.
Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko Key Account Managera, która dołączy do zespołu marketingu globalnego i będzie odpowiedzialna m.in.za:
utrzymywanie relacji z klientami na terenie kraju - producenci w różnych branż
- dostarczanie informacji o nowościach produktowych firmy, prezentowanie marki przed klientami
- realizację strategii marketingowej
- pozyskiwanie nowych partnerów do współpracy
Wymagania:
- min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowiski (sprzedaż do producentów z branży odzieżowej, zabawkowej, automotive, meblowej, obuwniczej itp.)
- bardzo dobra zajomość języka angielskiego
- doświadczenie z branży tekstylnej lub modowej będzie dużym atutem ale nie jest niezbedna
- mile widziane doświadczenie w pracy w środowisku międzynarodowym
- otwartość i komunikatywność, umiejętność nawiązywania i utrzymywania relacji biznesowych
- doskonałe umiejętnośći prowadzenia rozmów biznesowych oraz negocjacji
- nastawienie na realizację powierzanych celów
- gotowość do podróży służbowych na terenie Polski (kilka w roku również zagraniczne wyjazdy)
- chęć nauki i rozwoju w strukturach firmy!
Korzyści:
- zatrudnienie w stabilnej firmie o rozpoznawalnej marce na rynku
- szkolenia i realna możliwość rozwoju zawodowego
- zatrudnienie na umowę o pracę
- wynagrodzenie podstawowe adekwatne do doświadczenia
- premia roczna
- opieka medyczna i inne benefity pozapłacowe (karta multisport itp.)
- samochód służbowy
- możliwość pracy hybrydowej lub zdalnej
