Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Key Account Manager

Miejsce pracy: cały region
1-23-72353-2
Wynagrodzenie: 10000 - 14000 PLN

Naszym Klientem jest międzynarodowa firma z sektora dodatków konfekcyjnych, współpracująca m.in. z największymi producentami w branży odzieżowej i nie tylko.
Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko Key Account Managera, która dołączy do zespołu marketingu globalnego i będzie odpowiedzialna m.in.za:
utrzymywanie relacji z klientami na terenie kraju - producenci w różnych branż
- dostarczanie informacji o nowościach produktowych firmy, prezentowanie marki przed klientami
- realizację strategii marketingowej
- pozyskiwanie nowych partnerów do współpracy

Wymagania:
- min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowiski (sprzedaż do producentów z branży odzieżowej, zabawkowej, automotive, meblowej, obuwniczej itp.)
- bardzo dobra zajomość języka angielskiego
- doświadczenie z branży tekstylnej lub modowej będzie dużym atutem ale nie jest niezbedna
- mile widziane doświadczenie w pracy w środowisku międzynarodowym
- otwartość i komunikatywność, umiejętność nawiązywania i utrzymywania relacji biznesowych
- doskonałe umiejętnośći prowadzenia rozmów biznesowych oraz negocjacji
- nastawienie na realizację powierzanych celów
- gotowość do podróży służbowych na terenie Polski (kilka w roku również zagraniczne wyjazdy)
- chęć nauki i rozwoju w strukturach firmy!

Korzyści:
- zatrudnienie w stabilnej firmie o rozpoznawalnej marce na rynku
- szkolenia i realna możliwość rozwoju zawodowego
- zatrudnienie na umowę o pracę
- wynagrodzenie podstawowe adekwatne do doświadczenia
- premia roczna
- opieka medyczna i inne benefity pozapłacowe (karta multisport itp.)
- samochód służbowy
- możliwość pracy hybrydowej lub zdalnej

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi