W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Key Account Manager – tworzywa termoplastyczne
Miejsce pracy: KrakówWraz z naszym Klientem, międzynarodową firmą, oferującą szerokie portfolio produktów technicznych oraz kompleksowe usługi z zakresu doradztwa technicznego, w związku z dalszym rozwojem portfolio produktów i pozyskaniem nowych Klientów, poszukujemy Kandydata gotowego podjąć pracę na stanowisku: Key Account Manager – tworzywa termoplastyczne
Zakres obowiązków:
- Rozwój i budowanie długoterminowych relacji z istniejącymi Klientami na terenie Polski tj. (firmy specjalizujące się w mechanicznej obróbce termoplastycznych tworzyw konstrukcyjnych oraz dystrybucji półfabrykatów tworzyw, procesy np. toczenie i frezowanie CNC, ekstruzja, prasowanie; także Centra R&D, Biura Konstrukcyjne, Działy Techniczne, Producenci maszyn i urządzeń; także dystrybutorzy działający w branży tworzyw sztucznych)
- Aktywne kreowanie polityki sprzedaży, analiza rynku, współtworzenie strategii sprzedażowej, identyfikacja celów i priorytetów, pogłębianie i poszerzanie bazy klientów o nowe branże i zastosowania techniczne
- Ścisła współpraca oraz koordynowanie przepływu informacji pomiędzy Klientami i międzynarodowym zespołami z dywizji R&D, marketingu, sprzedaży, księgowości, logistyki
- Tworzenie raportów zgodnie z obowiązującymi w firmie procedurami
- Budowanie pozytywnego wizerunku firmy w ramach realizacji korporacyjnej strategii sprzedażowej i marketingowej
- Prowadzenie projektów rozwoju nowych wyrobów i/lub rozwiązań dla Klienta
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe techniczne
- Praktyczna wiedza z obszaru materiałoznawstwa
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2/C1 (międzynarodowe środowisko pracy) Wiedza i kilkuletnie doświadczenie w dziedziny sprzedaży produktów technicznych ( autem będzie doświadczenie w sprzedaży termoplastycznych tworzyw konstrukcyjnych )
- Dodatkowym atutem będzie znajomość rysunku technicznego
- Otwartość na mobilny charakter pracy (praca mobilna +Home Office)
- Prawo jazdy kategoria B
Korzyści:
- Konkurencyjne wynagrodzenie
- Niezbędne narzędzia pracy (samochód, laptop, telefon)
- Praca w oparciu o umowę B2B
- Bogaty pakiet specjalistycznych szkoleń
- Udział w ciekawych międzynarodowych projektach podnoszących kwalifikacje zawodowe
- Samodzielne stanowisko pracy z możliwością wdrażania własnych pomysłów i inicjatyw
- Bardzo dobra atmosfera pracy tworzona przez zgrany zespół profesjonalistów z różnych krajów
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych dzięki merytorycznemu wsparciu ekspertów posiadających wieloletnie doświadczenie w swojej branży
- Praca w rozpoznawanej, stabilnej firmie, znajdującej się w fazie dużego wzrostu i poszerzania gamy odbiorców