Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Key Account Manager Sea & Air
Miejsce pracy: WarszawaObowiązki:
Wymagania:
Oferujemy:
- poszukiwanie nowych możliwości biznesowych w obrębie sektora TSL (sprzedaż frachtu morskiego i lotniczego) na podległym terenie,
- przygotowywanie ofert i negocjowanie warunków współpracy z klientami,
- utrzymywanie pozytywnych relacji z kluczowymi klientami oraz nawiązywanie nowych kontaktów,
- realizacja wyznaczonych planów sprzedaży,
- stałe monitorowanie rynku TSL,
- kreowanie wizerunku firmy na rynku wśród potencjalnych klientów,
- nadzór nad procesem realizacji sprzedaży oraz należności klienta,
- współpraca z poszczególnymi działami firmy w celu zapewnienia właściwego przepływu informacji.
Wymagania:
- minimum dwuletnie doświadczenie na stanowisku sprzedażowym w obszarze sprzedaży frachtu lotniczego, morskiego - warunek konieczny,
- bardzo duża orientacja na klienta, silne nastawienie na osiąganie wyznaczonych celów,
- umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji, bardzo dobra organizacja pracy,
- dobra znajomość produktów i usług oferowanych w logistyce,
- dobra znajomość języka angielskiego,
- otwartość, komunikatywność oraz wysoka kultura osobista.
Oferujemy:
- atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia,
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę bezpośrednio u pracodawcy,
- pracę w firmie o uznanej marce na rynku,
- niezbędne narzędzia pracy (samochód, telefon, laptop),
- szeroki pakiet świadczeń dodatkowych.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.