Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 27/02/2021.

Key Account Manager - rekrutacja online

Warszawa, mazowieckie

HRK S.A.

Opis stanowiska pracy

Key Account ManagerMiejsce pracy: Warszawa

Zadania:

  • reprezentowanie firmy w kontaktach z przydzielonymi kluczowymi Klientami,
  • realizowanie wyznaczonych planów sprzedażowych poprzez negocjacje handlowe, przygotowywanie umów, wprowadzanie nowych pozycji asortymentowych oraz koordynowanie działań promocyjnych,
  • rozwijanie i koordynowanie sprzedaży dla kanału nowoczesnego,
  • efektywne planowanie i egzekucja budżetów klienckich,
  • ścisła współpraca z innymi działami firmy, m.in.: marketingiem, finansami, logistyką,
  • analiza sytuacji rynkowej oraz wyników biznesowych Klientów,
  • kreowanie i wdrażanie innowacyjnych pomysłów w zakresie rozwoju sprzedaży.
  •  

Wymagania:

  • min. 3 letnie doświadczenie w branży FMCG/zabawkarskiej/dziecięcej,
  • bardzo dobra znajomość kanału nowoczesnego,
  • doświdczenie we współpracy z sieciami handlowymi,
  • wysokie umiejętności komunikacyjne i interpersonalne ,
  • zdolności handlowe i negocjacyjne.

Oferujemy:

  • możliwość pracy w ciekawym i dynamicznym zespole,
  • umowę o pracę i atrakcyjne wynagrodzenie,
  • możliwość rozwoju oraz samodoskonalenia swoich umiejętności.

Prezentacja firmy

HRK jest jedną z największych firm doradczych z obszaru zarządzania kapitałem ludzkim.... Posiadamy oddziały w Warszawie, Poznaniu, Katowicach i Wrocławiu. Nasi konsultanci tworzą interdyscyplinarny zespół profesjonalistów.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
13/01/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 3 do 5 lat
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż - Account Management
do góry