Opis stanowiska pracy
Dla naszego Klienta, międzynarodowego producenta produktów konsumenckich codziennego użytku, szukamy kandydata na stanowisko:
Key Account Manager OmnichannelMiejsce pracy: Warszawa
Nasz Klient szuka osoby samodzielnej, umiejętnie budującej relacje z partnerami handlowymi (dystrybutorzy i operatorzy sklepów).
Zadania:
Wymagania:
-
Doświadczenie zawodowe w branży sportowej, FMCG, Cponsumer Electronics, pokrewnej,
-
Doświadczenie w prowadzeniu negocjacji z dystrybutorami,
-
Doświadczenie w tworzeniu celów dla terenowych sił sprzedaży,
-
Dobra znajomość języka angielskiego (B2),
-
Nastawienie na cel i samodzielność w działaniu,
-
Rozwinięte umiejętności komunikacyjne i umiejętność zjedynwania innych do swoich pomysłów,
Oferujemy:
-
Pracę w firmie o stabilnej pozycji rynkowej,
-
Atrakcyjne wynagrodznie i narzędzia pracy (w tym slużbowe auto również do użytku prywatnego),
-
Opiekę medyczną i ubezpieczenie na życie,
-
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
Prezentacja firmy
HRK jest jedną z największych firm doradczych z obszaru zarządzania kapitałem ludzkim.... Posiadamy oddziały w Warszawie, Poznaniu, Katowicach i Wrocławiu. Nasi konsultanci tworzą interdyscyplinarny zespół profesjonalistów. Rozwiń