Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 20/04/2019.

Key Account Manager ( Facility Management)

Warszawa, mazowieckie

Orienta Polska Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

  • Przygotowanie ofert i kalkulacji ofert w przetargach krajowych w zakresie usług obsługi technicznej oraz zintegrowanych usług zarządzania nieruchomościami
  • Przygotowywanie ofert i kalkulacji w przetargach międzynarodowych
  • Pozyskiwanie nowych Klientów krajowych
  • Przygotowywanie prezentacji firmy, usług i ofert
  • Prowadzenie negocjacji w przetargach krajowych i międzynarodowych
  • Współpraca z Działem Operacyjnym w zakresie przygotowywanych ofert

 

Wymagania

  • Minimum 3 lata doświadczenia w zakresie sprzedaży usług technicznych
  • Bardzo dobra komunikatywność w relacjach z Klientami i Pracownikami firmy/ umiejętność współpracy w wielozespołowych organizacjach
  • Znajomość systemów i instalacji infrastruktury technicznej obiektów
  • Bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office, w szczególności Excel i Power Point
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Znajomość przepisów prawa związanych z obsługą techniczną i facility management
  • Prawo jazdy kat. B

Prezentacja firmy

Nieustannie dążymy do stabilizacji unikalnych i spersonalizowanych relacji z naszymi... klientami. Orientacja na klienta, wysoka jakość usług, rozwój pracowników i innowacje technologiczne są podstawowymi wartościami, które kierują naszymi działaniami w kierunku rozwoju firmy.  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
19/04/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Elektronika / Telekomunikacja , Praca Energetyka , Praca Sprzedaż - Account Management , Praca Inżynieria , Praca Nieruchomości - pośrednictwo, wycena
Zapisz ofertę
do góry