Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 22/04/2019.

Junior Vendor Data Management!

Warszawa, mazowieckie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Junior Vendor Data Management!
Warszawa
NR REF.: 1118288

Our Client is well known Real Estate company for whom we are looking for Junior Vendor Data Management Specialist.

Your responsibilities will be:
  • Manage the on-boarding of suppliers to ensure compliance to client requirements
  • Manage supplier pre-qualification and compliance to EHS, bank, financial stability and insurance requirements
  • Supplier liaison & documents collecting in RFP (sourcing, procurement) initiatives,
  • Vendor master data set up / ensure data is correct / undertake data cleansing actions
  • Manage systems and tools

We require:
  • Fluent in English – mandatory requirement
  • Minimum Bachelor's / Master's degree and 1 year experience in a similar role – mandatory requiremen
  • Excellent organizational and administrative skills
  • Ability to manage multiple projects simultaneously
  • Good Follow-through of actions – Take responsibility for completion of tasks

We offer:
  • competitive salary and benefits
  • high standard of everyday work
  • develop your career in international environment

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
21/04/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat
Zapisz ofertę
do góry