Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Junior Trade Marketing Manager
Lokalizacja: WarszawaDla naszego Klienta, firmy z branży FMCG – lidera w swojej kategorii, poszukujemy osoby na stanowisko Junior Trade Marketing Managera odpowiedzialnej za wsparcie zespołu sprzedaży w kanale nowoczesnym.
Do głównych obowiązków Kandydata będzie należało:
- Samodzielne tworzenie, wdrażanie i monitorowanie akcji trade marketingowych dla zespołu klientów sieciowych
- Bliska współpraca ze sprzedażą w zakresie tworzenia planów biznesowych, kalendarza promocji oraz doboru najbardziej efektywnych narzędzi promocyjnych dla kluczowych klientów
- Przygotowywanie oraz prezentacja analiz rynkowych i raportów związanych z efektywnością stosowanych narzędzi
- Proponowanie rekomendacji dotyczących przyszłych akcji promocyjnych uwzględniając „best practise”, post ewaluacje, trendy czy otoczenie rynkowe
- Kontrola budżetu i rozliczanie działań promocyjnych oraz poniesionych wydatków we współpracy z działem kontrolingu komercyjnego
Oczekiwania wobec Kandydatów:
- Minimum 2,5 letniego doświadczenia zawodowego w obszarze trade/shopper/channel marketingu, w branży FMCG
- Doświadczenia w realizacji projektów komercyjnych i współpracy cross-funkcyjnej (marketing, finanse, sprzedaż – Key Account Managers)
- Doświadczenia w pracy z agencjami i kreowaniu rozwiązań tailor-made dla Klientów rynku MT
- Wykształcenia wyższego, o profilu biznesowym
- Dobrej znajomości języka angielskiego umożliwiającej swobodną komunikację
- Bardzo dobrej znajomości programu MS Office (zwłaszcza Excel oraz Power Point)
- Znajomości trendów rynkowych i doświadczenie w pracy z bazą danych Nielsen
Kandydatom oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Bogaty pakiet świadczeń pozapłacowych
- Dynamiczne środowisko pracy i zdobywanie doświadczeń w pracy z różnorodnymi klientami i kanałami