
Naszym Klientem jest międzynarodowa firma z branży Consumer Goods. Dzięki doskonale wdrożonej strategii dystrybucyjnej nasz Klient jest liderem w swojej kategorii. Aktualnie nasz Klient szuka Kandydata / Kandydatki na stanowisko:
Szukamy osoby nastawionej na pracę z dużą ilością danych (rynkowych + sell-outowych) i rekomendowania w oparciu o nie zmian działań trade-marketingowych prowadzonych u Kluczowych Klientów/Dystrybutorów. Stanowisko nie zajmuje się obszarem POSM, wyłacznie twardym, analitycznym trade-marketingiem.
Zakres obowiązków:
- Opracowywanie strategii rozwojowej oraz zarządzanie konkretną grupą produktów u Kluczowych Klientów,
- Tworzenie, w oparciu o dane, pomysłów na poprawę sell-outu u wybranej grupy klienckiej,
- Przygotowywanie długo- i krótkoterminowych strategii rozwoju produktów, promocyjne, zmiany mixu produktowego, pozycjonowanie cenowe),
- analiza, wnioski i rekomendacje działań wynikających z danych rynkowych,
- współtworzenie standardów dystrybucji asortymentu w oparciu o cele dystrybucyjne.
Oczekiwania względem kandydatur:
- minimum trzyletnie doświadczenie w dziale CatMan, business intelligence, marketingu handlowego w branży FMCG lub szeroko rozumianej branży Consumer Goods,
- bardzo dobre przygotowanie analityczne,
- dobra znajomość języka angielskiego,
- silna orientacja na realizację celów biznesowych,
- poczucie humoru i umiejętność zjednywania innych do swoich pomysłów,
- chęć do ciągłego podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
Nasz Klient oferuje możliwość pracy w dynamicznie rozwijającym się zespole, atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet świadczeń socjalnych oraz możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia zawodowego.