Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 19/08/2019.

Junior Specjalista ServiceDesk I linia wsparcia

Warszawa, mazowieckie

Devire

Opis stanowiska pracy

Dla klienta z branży retail, poszukujemy Junior Specjalistów ServiceDesk, I linia wsparcia

Praca w systemie zmianowym 24/7 – zmiany 5-13-21, praca w nocy i weekendy zdalna

Praca z Windows 7, JRE, aplikacje w środowisku Oracle/MS

 

U kandydatów zwracamy uwagę na:

  • Doświadczenie w pracy jako Specjalista Service Desk min 6 miesiecy
  • Dobra znajomość języka angielskiego
  • Mile widziana podstawowa znajomość SQL

 

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Testy i rozwiązywanie problemów i wsparcie PC Windows oraz systemów webowych,
  • Komunikacja z centrum kompetencyjnym w Rumunii

 

Oferujemy:

  • Formę współpracy B2B
  • Udział w ciekawych, nowatorskich projektach o zasięgu ogólnopolskim i międzynarodowym.
  • Możliwość z korzystania z prywatnej opieki medycznej i karnetu sportowego

Prezentacja firmy

Devire to międzynarodowa firma rekrutacyjna, założona w Londynie w 1987 roku. Od 20 lat... reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim prowadząc dla nich kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry.

Poza rekrutacją świadczymy usługi Outsourcingu IT, Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa HR. Nasze biura, zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie. Jesteśmy częścią Devonshire Investment Group.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
12/03/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Wyższe inżynierskie
Branża / kategoria:
Praca IT - Programowanie / Analizy
do góry