Opis stanowiska pracy

ZADANIA:

  • udział w tworzeniu strategii marketingowych dla produktów,
  • przygotowywanie opisów produktów, analiz i rekomendacji w oparciu o dane rynkowe,
  • opracowywanie i realizowanie kompleksowych strategii rozwoju produktu – od momentu jego powstania przez produkcję, aż do promocji,
  • monitorowanie rynku, zbieranie informacji, dokonywanie ich analizy i wyciąganie wniosków, które wskażą nowe rozwiązania,
  • tworzenie komunikacji z klientami,
  • prowadzenie szkoleń i prezentacji produktowych dla zespołu sprzedaży,
  • realizowanie własnych pomysłów marketingowych,
  • aktualizację dokumentacji dotyczącej produktów,
  • reprezentowanie firmy podczas zjazdów i konferencji naukowych w całej Polsce

 

WYMAGANIA:

  • rok doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • ukończone studia wyższe,
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
  • doskonała znajomość pakietu MS Office,
  • otwartość, komunikatywność i komunikatywność,
  • ciągła chęć poszukiwania rozwiązań kreatywnych i nieszablonowych, będąc przy tym samodzielnym i kreatywnym.

 

OFERUJEMY:

  • stabilne zatrudnienie,
  • jasną ścieżkę awansu, zależną od Ciebie
  • dużą samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań

Prezentacja firmy

Dynamicznie rozwijająca się firma farmaceutyczna Valentis Polska Sp. z o... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
19/01/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Badania / Rozwój, Praca Marketing / PR / Social Media, Praca Reklama / Komunikacja

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi