Elavon oferuje jedne z najbardziej bezpiecznych, kompleksowych i korzystnych finansowo usług procesowania płatności dostępnych obecnie na rynku. Należymy w całości do US Bancorp, piątego największego holdingu finansowego w USA. Znajdujemy się w pierwszej piątce najlepszych dostawców usług płatniczych w Europie, zajmując znaczącą pozycję na rynkach w Irlandii, UK, Niemczech, Norwegii, Polsce, Hiszpanii, Meksyku, Brazylii i USA. W Elavon wspieramy rozwój zawodowy naszych pracowników i zachęcamy ich do podejmowania nowych wyzwań. Poszukujemy osób, które chcą się doskonalić i poprzez swoje nowatorskie działania pomogą nam w dalszym rozwoju firmy. Osób, które pragną i potrafią zapewnić najwyższą jakość usług naszym klientom, naszym akcjonariuszom i całej naszej społeczności. Dołącz do nas.
Więcej informacji na nasz temat: www.elavon.pl
Więcej informacji na nasz temat: www.elavon.pl
Junior Operations and Customer Service Specialist with German
Miejsce pracy: WarszawaThe successful candidate will be responsible for the following:
- Handling reprocessing on German and English (and Polish) portfolios
- Answering phone calls in German/English/Polish on a variety of queries related with Rejects team
- Analyzing and resolving queries by e-mail on first contact or forwarding details to appropriate support area for resolution in German/English/Polish
- Ability to apply experience and knowledge to new situations, flexibility in decisions;
- Handling Conex rejects;
- Being able to adjust to frequent changes in procedures;
- Effective communication with MFM, Sales Support team, Business Development and other Elavon departments;
- Pro-actively seeking solutions in terms of redirects and fee refund processes;
- Supporting team in various ad hoc activities;
- Using thorough knowledge of products, services, applicable regulations and systems and procedures.
The successful candidate will have the following:
- Fluency in German;
- Good knowledge of English;
- Desirable skills such as efficiency, accuracy, thoroughness, systematic, punctuality, work under time pressure;
- Ability to know when to escalate a problem before it becomes critical;
- Working knowledge of MS Office;
- Good communication skills;
- Ability to work on 8-hour shifts (between 8,00-18,00; Monday – Friday;).
We offer:
- Full time position, employment agreement;
- Excellent package including:
- complex medical care,
- group insurance,
- Multisport card,
- language classes;
- Highly professional, multicultural environment and high standards of work;
- Work in a dynamic team with a supportive inclusive culture and strong values;
- Professional trainings, opportunity to develop career path in organizational structures, support in career planning;
- Interaction with Clients and Colleagues across the globe;
- Good atmosphere at work and comfortable working environment;
- Opportunity to participate in social and community projects.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.