#

Junior Operations and Customer Service Specialist with German

Elavon Financial Services Limited Sp. z o.o.

Warszawa, mazowieckie

Elavon oferuje jedne z najbardziej bezpiecznych, kompleksowych i korzystnych finansowo usług procesowania płatności dostępnych obecnie na rynku. Należymy w całości do US Bancorp, piątego największego holdingu finansowego w USA. Znajdujemy się w pierwszej piątce najlepszych dostawców usług płatniczych w Europie, zajmując znaczącą pozycję na rynkach w Irlandii, UK, Niemczech, Norwegii, Polsce, Hiszpanii, Meksyku, Brazylii i USA. W Elavon wspieramy rozwój zawodowy naszych pracowników i zachęcamy ich do podejmowania nowych wyzwań. Poszukujemy osób, które chcą się doskonalić i poprzez swoje nowatorskie działania pomogą nam w dalszym rozwoju firmy. Osób, które pragną i potrafią zapewnić najwyższą jakość usług naszym klientom, naszym akcjonariuszom i całej naszej społeczności. Dołącz do nas.

Więcej informacji na nasz temat: www.elavon.pl
Elavon Financial Services Limited Sp. z o.o.

Junior Operations and Customer Service Specialist with German

Miejsce pracy: Warszawa

The successful candidate will be responsible for the following:

  • Handling reprocessing on German and English (and Polish) portfolios
  • Answering phone calls in German/English/Polish on a variety of queries related with Rejects team
  • Analyzing and resolving queries by e-mail on first contact or forwarding details to appropriate support area for resolution in German/English/Polish
  • Ability to apply experience and knowledge to new situations, flexibility in decisions;
  • Handling Conex rejects;
  • Being able to adjust to frequent changes in procedures;
  • Effective communication with MFM, Sales Support team, Business Development and other Elavon departments;
  • Pro-actively seeking solutions in terms of redirects and fee refund processes;
  • Supporting team in various ad hoc activities;
  • Using thorough knowledge of products, services, applicable regulations and systems and procedures.

The successful candidate will have the following:

  • Fluency in German;
  • Good knowledge of English;
  • Desirable skills such as efficiency, accuracy, thoroughness, systematic, punctuality, work under time pressure;
  • Ability to know when to escalate a problem before it becomes critical;
  • Working knowledge of MS Office;
  • Good communication skills;
  • Ability to work on 8-hour shifts (between 8,00-18,00; Monday – Friday;).

We offer:

  • Full time position, employment agreement;
  • Excellent package including:
  • complex medical care,
  • group insurance,
  • Multisport card,
  • language classes;
  • Highly professional, multicultural environment and high standards of work;
  • Work in a dynamic team with a supportive inclusive culture and strong values;
  • Professional trainings, opportunity to develop career path in organizational structures, support in career planning;
  • Interaction with Clients and Colleagues across the globe;
  • Good atmosphere at work and comfortable working environment;
  • Opportunity to participate in social and community projects.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Elavon Financial Services Limited Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi