Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!
Zakres zadań:
Codzienna współpraca z różnymi oddziałami firmy na terenie EMEA (z siedzibą w Szwajcarii)
Wsparcie i monitoring procesu zamówień (od zgłoszenia do terminowej płatności faktur we współpracy z zewnętrznym dostawcą)
Ustalanie budżetu zakupów we współpracy z zespołem
Współtworzenie operacji biznesowych (udział we wdrażaniu lokalnych przepisów procedur, instrukcji, wytycznych, wymogów zgodności w ścisłej współpracy z kierownictwem; zapewnienie właściwego przechowywania danych)
Wsparcie lokalnego procesu płacowego; kontakt z zewnętrznym dostawcą usług
Oczekiwania:
Znajomość języka angielskiego – min. C1
Znajomość języka niemieckiego – min. B2
Dobra znajomość programu Microsoft Excel
Mile widziane doświadczenie w szeroko pojętym back office
Samodzielność oraz umiejętność priorytetyzacji zadań
Oferta:
Umowa o pracę bezpośrednio z naszym Klientem
Kompleksowe szkolenie wdrożeniowe
Praca zdalna (w razie potrzeby praca z biura w zależności od potrzeb – kilka dni w miesiącu)
Praca w międzynarodowym środowisku
Pakiet benefitów pozapłacowych
Oferta dotyczy pracy stałej.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.