Opis stanowiska pracy
Junior Marketing Manager
Warszawa
NR REF.: 1178557
Are you a creative and driven individual with passion for marketing? Are you looking to kick-start your career in a dynamic and innovative company? If so, we have an exciting opportunity for you!
Sony is looking for a talented and enthusiastic Junior Marketing Manager to join their team.
Sony is a leading technology company dedicated to delivering high-quality products and services to customers. People in company collaborate in an environment of respect, integrity, and open-mindedness. Diverse teams from all over Europe are the driving force for our business, and we embrace the differences that make each of us original and unique.
As a Junior Marketing Manager, your main tasks will include:
- Managing Partner Communications (Dealer and System Integrators)
- Activity-based management projects, briefing marketing platform on strategic comms plan including Paid campaign and content strategy and weekly monitoring of results
- Coordination of Event Signage between agency and Product Marketing
- Organisation of events for key customers and Sony partners (requirement briefs, branding, communication)
- Managing the creation of content (case studies, videos, whitepapers, social assets) under guideline of Marketing Managers in the Team
- Building relationship with external partners as associations, dealers, industry event’s organisers
- Provide general support to Marketing Communications Team
To be successful in this role, we expect the candidate to have:
- Fluent in English verbally & written
- Availability to travel
- Strong ability to plan and coordinate activities, as well as prioritise multiple requests
- Great people39s skills
- Experience of working alongside Internal teams and external stakeholders (marketing agencies, customers, business partners)
- Experience with digital marketing
- Experience in B2B, IT, electronics or solutions business and experience in small size event coordination - would be advantage
If you like this Job, click ‘Apply’ and send us your current CV.
Hays Poland sp. z o. o. is an employment agency registered in the register kept by the Marshal of the Mazowieckie Voivodeship under number 361.
Prezentacja firmy
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieram...
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieramy profesjonalistów oraz organizacje w ich dążeniu do sukcesu. Teraz i w przyszłości.
Świadczymy usługi rekrutacyjne w sektorach prywatnym i publicznym, realizując projekty do pracy stałej, tymczasowej oraz na kontrakt. W portfolio naszych usług są również doradztwo HR (m.in. Assessment Centre, raporty płacowe), Outplacement, Executive Search, Recruitment Process Outsourcing oraz Managed Service Programme.
Na przestrzeni ponad 50 lat przeszliśmy daleką drogę. Zaczęliśmy naszą działalność w małym biurze w Londynie. Teraz jesteśmy globalną organizacją, która specjalizuje się w łączeniu utalentowanych ekspertów z najlepszymi ofertami pracy w ponad 20 branżach na całym świecie.
Pierwsze biuro w Polsce otworzyliśmy w roku 2003. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest 400 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 09/10/2023
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas określony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca Marketing / PR / Social Media