Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 23/04/2019.

Junior HR Specialist

Warszawa, mazowieckie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Junior HR Specialist
Warszawa
NR REF.: 1119360

We are looking for Junior HR Specialist with Englishfor our international client from the transport and logistics industry.

As a Junior HR Specialist you will work closely with Recruiters and Hiring Manager.
In this role you will write and post job descriptions, sourcing, screening candidates, offer letter creation.
You will help hire and retain skilled employees.

To be successful in this position you need professional working proficiency in English, excellent communication skills, good time management and knowledge of MS Office. Also important are previous experience/internships in HR or in administration and Bachelor's degree in Human Resources Management, Administration or relevant degree.

This role is designed for someone, who wants to step into career in Talent Acquisition.

Our client offers real development opportunities in a dynamically growing international organization. Possibility to learn specialized skills and qualifications. Attractive salary and a package of benefits.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
29/03/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca HR / Kadry / Rekrutacja
do góry