Junior Customer Support with french
Miejsce pracy: WarszawaOpis stanowiska
- Przyjmowanie i obsługa zgłoszeń użytkowników w dedykowanym systemie w języku francuskim
- Komunikacja telefoniczna z klientem
- Rozwiązywanie zgłoszeń użytkowników lub przesyłanie ich do ekipy technicznej
Oferta
- Elastyczne godziny pracy (min. 30h/tyg)
- Codzienny kontakt z językiem francuskim
- Praca w wymiarze 1/1 lub 3/4 etatu od poniedziałku do piątku w godzinach 8-20 (grafik ustalany pod danego pracownika)
- Możliwość uczestnictwa w międzynarodowych projektach
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen lub część etatu
- Świetną atmosferę w pracy oraz dogodną lokalizację (Powiśle)
Wymagania
- Znajomość języka francuskiego na poziomie min. B2- must have
- Komunikatywność oraz chęć do pracy
- Nie wymagamy żadnego wcześniejszego doświadczenia