Junior Customer Service Specialist
Obowiązki:
- Profesjonalna obsługa klientów
- Obsługa skrzynki wiadomości na Facebooku oraz Instagramie
- Obsługa komentarzy na Facebooku, Instagramie oraz YouTube
- Tworzenie wzorów do obsługi kampanii sprzedażowych (szablony odpowiedzi, formularze zwrotów, excel obsługowy)
- Stworzenie FAQ z najczęściej zadawanymi pytaniami
- Współpraca z działem IT przy rozwiązywaniu problemów klientów
- Wsparcie działań administracyjne
- Ewidencja sprzedaży (obsługa kasy fiskalnej, dokumenty KP/KW)
- Uczestniczenie w wybranych konferencjach i dbanie o ich poprawny przebieg
- Rejestrowanie uczestników na szkolenia w trakcie akcji promocyjnych
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe lub status studenta ostatnich lat studiów humanistycznych
- Zainteresowanie obszarem rozwoju osobistego i szkoleń
- Komunikatywność, empatia i otwartość na ludzi
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- Mile widziane doświadczenie w pracy w Biurze Obsługi Klienta lub w administracji
Oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę B2B lub umowę zlecenie
- Pracę w prężnie rozwijającej się firmie
- Dużą możliwość rozwoju i szkoleń
- Pracę w pełnym wymiarze godzin w elastycznych godzinach 8.30 - 17.30
- Atrakcyjną lokalizację biura: okolice Ronda Daszyńskiego.
Numer referencyjny: jcss/04/19/wa2/am