Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 27/06/2019.

Junior Customer Service Specialist

Warszawa, mazowieckie

Adecco Poland Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Obowiązki:

- Profesjonalna obsługa klientów

- Obsługa skrzynki wiadomości na Facebooku oraz Instagramie

- Obsługa komentarzy na Facebooku, Instagramie oraz YouTube

- Tworzenie wzorów do obsługi kampanii sprzedażowych (szablony odpowiedzi, formularze zwrotów, excel obsługowy)

- Stworzenie FAQ z najczęściej zadawanymi pytaniami

- Współpraca z działem IT przy rozwiązywaniu problemów klientów

- Wsparcie działań administracyjne

- Ewidencja sprzedaży (obsługa kasy fiskalnej, dokumenty KP/KW)

- Uczestniczenie w wybranych konferencjach i dbanie o ich poprawny przebieg

- Rejestrowanie uczestników na szkolenia w trakcie akcji promocyjnych


Wymagania:

- Wykształcenie wyższe lub status studenta ostatnich lat studiów humanistycznych

- Zainteresowanie obszarem rozwoju osobistego i szkoleń

- Komunikatywność, empatia i otwartość na ludzi

- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym

- Mile widziane doświadczenie w pracy w Biurze Obsługi Klienta lub w administracji


Oferujemy:

- Zatrudnienie w oparciu o umowę B2B lub umowę zlecenie

- Pracę w prężnie rozwijającej się firmie

- Dużą możliwość rozwoju i szkoleń

- Pracę w pełnym wymiarze godzin w elastycznych godzinach 8.30 - 17.30

- Atrakcyjną lokalizację biura: okolice Ronda Daszyńskiego.



Numer referencyjny: jcss/04/19/wa2/am

Prezentacja firmy

Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego... lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5600 placówek w 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 30 lokalizacjach na terenie kraju. W 2013 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 26 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
19/05/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Call Center / Telemarketing
do góry