Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 21/01/2022.

Junior Customer Service Specialist with English

Warszawa, mazowieckie

Michael Page

Opis stanowiska pracy

W związku z rozwojem firmy, poszukujemy osoby, która jest otwarta na pogłębianie swoich kompetencji w kierunku Customer Service. Specjalista będzie odpowiedzialny za zarządzanie procesem zamówień, kontakt z klientem B2B oraz ścisłą współprace pod kątem planowania i organizacji transportu. Raportowanie odbywa się bezpośrednio do Regional Customer Service Managera.

Informacje o kliencie

Naszym klientem jest międzynarodowa organizacja z branży spożywczej, z główną siedzibą w Holandii. Organizacja posiada również swoją filię w Polsce, zlokalizowaną w Warszawie.

Opis stanowiska

  • Zarządzanie zamówieniami klientów;
  • Kontakt z klientem w sprawie terminów, opóźnień, braków magazynowych, dokumentów i reklamacji;
  • Planowanie/organizacja transportu;
  • Rozwiązywanie wszelkich problemów, które wystąpią podczas transportu /po dostarczeniu towaru;
  • Sporządzanie not uznaniowych za szkody;
  • Zarządzanie rezerwacją przedziałów czasowych;
  • Sporządzanie zamówień zakupu w SAP dla produktów bezpośrednich i wysyłanie ich do dostawcy;
  • Kontakt z dostawcami w sprawie terminów produkcji, statków ETD, dokumentów itp.;
  • Wystawianie wszystkich odpowiednich transakcji w SAP (oraz w portalu klienta lub magazynu, jeśli dotyczy);
  • (Euro) zarządzanie paletami z odpowiednimi przewoźnikami i klientami;
  • zgłaszanie roszczeń wobec przewoźników i dostawców;
  • Zarządzanie dokumentami (w tym świadectwami zdrowia i innymi dokumentami wymaganymi do importu, kontroli weterynaryjnej i importu);
  • Fakturowanie klientów;
  • Tworzenie not kredytowych w przypadku szkód;
  • Sprawdzanie faktur za transport i kar klientów.

Profil kandydata

  • Doświadczenie w dziale Customer Service, przy obsłudze klienta biznesowego lub indywidualnego;
  • Znajomość języka angielskiego, umożliwiającego swobodną komunikację;
  • Wysokie umiejętności interpersonalne i łatwość w nawiązywaniu długofalowych relacji;
  • Doświadczenie w obsłudze programu SAP/ Excel/ EDI (mile widziane);
  • Umiejętność pracy pod presją czasu.

Oferujemy

  • Praca w międzynarodowej organizacji, o ugruntowanej organizacji;
  • Karta multisport;
  • Premie roczne.

Prezentacja firmy

Światowy lider doradztwa personalnego, posiadający 164 biura w 34 krajach na całym... świecie. Ponad 35 lat doświadczenia pozwoliło nam wypracować skuteczne metody pracy oraz długą listę usatysfakcjonowanych Firm oraz Kandydatów. Nasi konsultanci zawsze posiadają doświadczenie biznesowe wyniesione z obszarów dla których rekrutują, znają środowisko oraz mechanizmy rządzące rynkiem. Połączenie wyspecjalizowanych konsultantów oraz globalnej bazy danych, sprawia, że działamy sprawnie i efektywnie, zawsze odpowiadając na potrzeby naszych Klientów.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
04/12/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta
do góry