Rodzaj pracy: Pełny etat
Rodzaj umowy: Na czas nieokreślony
Ilość wakatów: 1
Minimalne doświadczenie: mniej niż 1 rok
Wykształcenie: Wyższe licencjackie
Branża: Praca IT - Hardware / Information Systems, Praca IT - Konsulting
Informacje o projekcie:
- Rodzaj projektu: wsparcie klientów korzystających z rozwiązania Contact Center w modelu SaaS, rozwój i testowanie nowych produktów
- Lokalizacja: Warszawa, Praga-Południe, ul. Grochowska
- Praca zdalna: do 40% (po okresie wdrożenia)
- Wynagrodzenie: 6 000 - 7 500 PLN/netto/miesiąc + VAT (B2B), możliwa również umowa o pracę
Obowiązki:
- Praca w obrębie zespołu Service Desk (ale nie na słuchawce!)
- Rozwiązywanie incydentów, realizacja zleceń zgłoszonych przez klientów
- Współpraca z supportem dostawców rozwiązań
- Udział w pracach projektowych nowych klientów i rozwiązań
- Testowanie nowych wersji platformy i produktów
Wymagania:
- Znajomość obsługi sprzętu komputerowego z systemem operacyjnym Windows
- Podstawowa znajomość zagadnień sieci IP
- Podstawowa znajomość zagadnień VoIP
- Chęć rozwoju i zainteresowania w obszarze IT
- Wysoki poziom zaangażowania, empatii i dbałość o szczegóły
- Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym pracę z dokumentacją techniczną (B1)
Mile widziane:
- Znajomość technologii/ rozwiązań Call Center
- Doświadczenie w pracy w Service Desk
- Certyfikat CompTIA A+
Oferujemy:
- Pracę prężnie rozwijającej się firmie technologicznej
- Możliwość pracy w projektach dla największych firm z różnych branż
- Tworzenie rozwiązań w najnowszych technologiach
- Nauczysz się więcej o SIPie, zagadnieniach sieciowych, środowisku chmurowym. Dowiesz się czym jest REST i jak testować webserwisy
- Regularne imprezy integracyjne
- Transfer wiedzy doświadczonymi i pełnymi pasji programistami i inżynierami
- Swobodną atmosferę w niekorporacyjnym środowisku