#

Junior AP Accountant with German

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Kraków, małopolskie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Poprzez sieć 30 biur w Europe i ponad 650 pracowników skutecznie odpowiadamy na potrzeby Klientów i Kandydatów w następujących krajach: Czechy | Węgry | Irlandia | Litwa | Polska | Rumunia | Słowacja | Turcja. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001.

Junior AP Accountant with German

Miejsce pracy: Kraków
6-7-68641

For our Client, new Company on Krakow market which is building a SSC structures we are looking for a candidate to position of Junior AP Accountant with German. It is a chance to take part in transition of Financial processes for a new SSC.

Responsibilities:
- Process non-purchase order invoices adhering closely to company policy and controls
- Monitor and follow-up on invoices blocked for payment and take action to release when appropriate.
- Ensure invoices and related support are scanned and entered into the system.
- Process and match purchase order and non-purchase order invoices.
- Monitor and resolve issues within the system supported invoice workflow process.
- Resolve and escalate invoices requiring further research before posting with the appropriate party, internally or externally.
- Establish and maintain a positive and productive relationships with internal and external customers.
- Research, resolve, and respond to payment related issues, inquiries or other requests.
- Engage with other departments to ensure proper and efficient recording of expenses.
- Evaluate opportunities to continuously improve efficiency and effectiveness in invoice processing.
- Maintain accounts payable policies and adhere to other established internal controls within the payables process.
- Perform ad hoc duties to assist the business.

Requirements:
- University degree
- Very good knowledge of English and German
- Good analytical skills and knowledge of SAP and Excel
- Ability to enhance process and controls
- Good Customer Service skills and client-focus attitude
- Strong interpersonal skills and proactive team work approach
- Flexibility, ability to deal with ambiguity and change
- Ability to work under pressure

Benefits:
- Very interesting job in corporate environment
- Additional benefits
- Possibility to plan own career for next few years within company
- Trainings

Recruitment Agency No. 20329

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi