Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 23/06/2018.

Junior Administration Specialist with Czech or Slovak (OTC Process)

Warszawa, mazowieckie

DIEBOLD NIXDORF

Opis stanowiska pracy

Your tasks:

  • Administration of customer orders for hardware, software and services;
  • Creation and administration of purchase orders to internal and external suppliers;
  • Administration of master data for administrative and operational purposes;
  • Communication and coordination with Diebold Nixdorf entities and suppliers.

Requirements:

  • Ability to communicate orally and in writing in English and Czech or Slovak is a must;
  • High school degree and ideally university degree;
  • Experience with administrative tasks in an industrial or IT company;
  • Sound knowledge of MS Office package;
  • Knowledge of SAP ERP will be an advantage;
  • Flexibility, accuracy and enjoying working in a team.

 We offer:

  • Contract of employment (umowa o pracę);
  • Taking part in interesting and international projects;
  • International environment, people from all continents work in our office;
  • Trainings from the first day of work;
  • Practical use of foreign languages – we work in 13 different languages;
  • Fresh fruits every Friday;
  • 26 days of holiday regardless of seniority;
  • Private medical health care and life insurance (also for your family);
  • Life and accident insurance within group policy;
  • Multisport card;
  • Opportunity to learn from experienced specialists;
  • Self-development and growth within the organizational structure.

Wymagania

Currently we are looking for candidates to EMEA Business Services for a position of:

Prezentacja firmy

Diebold Nixdorf jest czołowym producentem bankomatów i systemów obsługi płatności w... Europie i na świecie. Jesteśmy liderem w dziedzinie rozwoju i wdrażania zaawansowanych technologii informatycznych, takich jak technologia biometrycznego uwierzytelniania transakcji "Finger Vein" czy płatnicze technologie zbliżeniowe. Naszymi klientami są banki i instytucje finansowe, duże sieci handlowe, centra logistyczne i rozliczeniowe.

Polska odgrywa ważną rolę w europejskich i światowych strukturach firmy. Poza działającym na rynku od 1990 roku przedstawicielstwem handlowym i działem serwisu firma zlokalizowała w naszym kraju aż cztery międzynarodowe centra świadczące usługi o zasięgu europejskim i globalnym.

Global Customer Care Center – ponad 650 specjalistów, którzy obsługują klientów w kilkunastu krajach na czterech kontynentach. Warszawskie Centrum jest jednym z czterech w światowych strukturach Diebold Nixdorf. Pracujemy w trybie ciągłym - 24 godziny, 7 dni w tygodniu. Jesteśmy zawsze gotowi nieść wsparcie, znajdować skuteczne rozwiązania i pomocne odpowiedzi. Oprócz biura w Warszawie, posiadamy również Centrum Obsługi Klienta w Szczecinie, dedykowane do usług serwisowych dla klientów niemieckojęzycznych oraz Centrum Obsługi Klienta we Wrocławiu.
EMEA Business Service – ponad 170 osób wspierających oddziały firmy w 21 krajach. Jesteśmy jednym z 4 regionalnych Centrów Administracyjnych firmy.

Global Delivery Center – ponad 100 osób obsługujących klientów na całym świecie - od Chin i Indii po Kanadę i USA. Nasze systemy działają we wszystkich krajach Europy.

Research and Development Center – ponad 70 osób w najmłodszej jednostce Diebold Nixdorf w Polsce. Naszym zadaniem jest rozwój nowych technologii informatycznych służących do obsługi i zapewnienia bezpieczeństwa systemów płatności.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
19/06/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa , Praca BPO / outsourcing , Praca Obsługa klienta
Zapisz ofertę
do góry