ManpowerGroup Sp. z o.o.

IT Support Trainee

Miejsce pracy: Warszawa

Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!


Oferujemy:
  • Lokalizacja biura: Warszawa Śródmieście/Wola
  • Wynagrodzenie: 6500 – 7000 zł brutto
  • Umowa o pracę na czas określony – 6 miesięcy
  • Pakiet benefitów (dofinansowanie karty sportowej, medycznej i ubezpieczenie na życie)
  • Praca w trybie hybrydowym – 2 dni z biura
  • Biuro z pięknym widokiem, zlokalizowane w centrum miasta
Nasze wymagania:
  • Preferowane kierunki studiów: automatyka i robotyka, elektronika, telekomunikacja, cyberbezpieczeństwo, matematyka, informatyka
  • Administracyjna znajomość środowisk Windows i MacOS lub Linux (wiersz poleceń, terminal) oraz pakietu Microsoft 365
  • Znajomość zagadnień związanych z infrastrukturą IT: sieci, sprzęt IT, infrastruktura serwerowa, wirtualizacja, telefonia komórkowa
  • Umiejętności rozwiązywania problemów szczególnie w obszarach infrastruktury oraz aplikacji IT
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
Mile widziane:
  • Znajomość zagadnień z obszaru Azure, Entra ID
  • Znajomość zagadnień związanych z cyberbezpieczeństwem
  • Doświadczenie z obszaru ewidencji i zakupów sprzętu IT
  • Znajomość systemów konferencyjnych Crestron
  • Umiejętność pracy z systemami ticketowymi, np. Jira, ServiceNow
  • Doświadczenie w tworzeniu dokumentacji informatycznej: instrukcje użytkownika, procedury i baza wiedzy IT
  • Znajomość zagadnień o obszaru ITSM, SLA, ITIL
  • Znajomość metodologii Agile/ Scrum
Twój zakres obowiązków:
  • Koordynacja informatyczna onboardingu pracowników
  • Współpraca z dostawcami i operatorami IT oraz dbałość o jakość świadczonych przez nich usług
  • Prowadzenie ewidencji sprzętu i usług IT oraz rozliczanie ich kosztów
  • Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych związanych ze sprzętem, oprogramowaniem i siecią
  • Tworzenie i aktualizacja dokumentacji technicznej oraz instrukcji dla użytkowników (również w języku angielskim)
  • Monitorowanie procedur cyberbezpieczeństwa
  • Wsparcie pracowników firmy w oparciu o problemy zgłaszane na wewnętrzny service desk
  • Współpraca w projektach IT w międzynarodowym zespole 

Oferta dotyczy pracy tymczasowej. 
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Socials

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi