W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
IT Support Team Leader
Miejsce pracy: KrakówFor our client – a leader among international technology companies, we are looking for IT Support Team Leader for international team.
Requirements:
- very good people management techniques including coaching and mentoring
- fluent spoken and written English
- good understanding of service desk (1st level) support solving various system issues relating to hardware, software, phones and networking.
- previous experience in workstation/server configurations and the ability to act as first line of support to associates to install, configure, and troubleshoot associate workstations.
- experience in Microsoft Office, Active Directory, SharePoint, Internet Protocols (HTTP, FTP, DNS, IP, SSH, etc.) and Service Desk Tracking tools.
- Passion for learning new things and technologies,
- Master’s degree in computer science;
Benefits:
- Working in an international environment,
- Working hours from 8 am to 4.00 pm
- Private medical healthcare,
- Multisport Card,
- Trainings,
- Stable employment with market competitive salary,
- Fresh fruits in the office;