Opis stanowiska:
• profesjonalna obsługa klienta;
• rozwiązywanie zgłaszanych problemów i porady w związku z kwestiami technicznymi i funkcjonalnymi;
• rejestracja zgłaszanych problemów;
• sprawdzanie narzędzi do monitorowania i rozwiązywanie zgłaszanych awarii;
• komunikacja pomiędzy pracownikami, firmami usługowymi, inżynierami etc
Wymagania:
• znajomość języka norweskiego na poziomie min. B2 i języka angielskiego;
• mile widziane wykształcenie w obszarze IT lub kierunki pokrewne;
• doświadczenie w suporcie/contact center będzie mile widziane;
• umiejętność zrozumienia potrzeb klientów i radzenie sobie z rozwiązywaniem problemów;
• zorientowanie na cel;
• doskonałe umiejętności interpersonalne
Klient oferuje:
• stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
• wdrożenie w obowiązki na stanowisku i przeszkolenie;
• roczną premię;
• prywatną opiekę medyczną;
• plan zakupu akcji pracowniczych;
• dofinansowanie do zajęć sportowych;
• możliwość doszkalania języka angielskiego finansowane przez pracodawcę;
• ubezpieczenia grupowe;
• dobrowolne ubezpieczenia na życie;
• szeroki pakiet socjalny;
• atrakcyjne zniżki na produkty i usługi naszego Klienta;
• możliwość zdobycia doświadczenia w firmie międzynarodowej;
• możliwość awansów;
• dogodną lokalizację siedziby biura w Warszawie
Workforce Logiq, formerly ZeroChaos, is a global provider of work... Rozwiń
Kliknięcie przycisku „Aplikuj” oznacza, że wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji, prowadzonych przez ZeroChaos Sp. z o.o. zgodnie z postanowieniami ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2002 r., nr. 101, poz. 926 ze zm.). Podanie danych jest dobrowolne, w każdej chwili przysługuje Ci pr... Zobacz więcej
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.