
IT PROJECT MANAGER
Miejsce pracy: WarszawaDla naszego Klienta – Firmy świadczącej usługi IT, poszukujemy osób na stanowisko:
IT Project Manager w obszarze Support.
Nowy członek zespołu dołączy do projektu realizowanego dla jednego z największych Towarzystw Ubezpieczeniowych, będzie odpowiedzialny za koordynowanie i zarządzanie procesem w jednym z wybranych obszarów: Incident Management, Problem Management, Change Management, Relese Management, Knowledge Management, CMDB Management, Reporting Mangement, Service Portfolio Management. Poszukujemy osób zainteresowanych rozwojem w obszarze zarządzania procesami IT wg zbioru najlepszych praktyk ITIL.
Opis zadań
- Koordynowanie, zarządzanie i usprawnianie procesów w wybranym obszarze,
- Ścisła współpraca w grupie projektowej oraz na wszystkich szczeblach organizacji;
- Tworzenie i aktualizacja niezbędnych harmonogramów, raportów i dokumentacji;
- Analiza, planowanie, koordynowanie i monitorowanie procesu zmian/wdrożeń;
- Komunikacja i zarządzanie informacją w zakresie zmian i ich wpływie na równoległe procesy;
- Zarządzanie bazą wiedzy, szkolenia i edukacja pracowników;
Wymagania
- Doświadczenie w pracy projektowej, metodologie zarządzania projektami bardzo mile widziane;
- Znajomość jęz. angielskiego na poziomie min. B2 (swobodna komunikacja);
- Wysokorozwinięte umiejętności koordynowania, planowania i egzekwowania działań;
- Umiejętność ustalania priorytetów, asertywność, wysoka komunikatywność;
- Doświadczenie w strukturach ServiceDesk;
- Certyfikacja ITIL, mile widziana.
Oferta
- Możliwość dołączenia do nowego, ciekawego projektu, wpływ na budowanie nowych standardów i procesów;
- Dowolna forma zatrudnienia, w zależności od preferencji: UOP, B2B;
- Samodzielne stanowisko z możliwościami dalszego rozwoju w strukturach organizacji;
- Szeroki pakiet benefitów i stabilne zatrudnienie;
- Miejsce pracy: Warszawa ( Muranów) praca stacjonarna
