Dla jednego z naszych Klientów poszukujemy pracownika na stanowisko: IT Helpdesk.
Miejsce pracy - Warszawa Wilanów.
Zakres obowiązków:
- Pomoc techniczna – głównie pierwsza linia wsparcia
- Wsparcie podstawowe dla aplikacji: Office 365, Outlook, SharePoint oraz inne aplikacje
- Instalacja oprogramowania, przygotowanie sprzętu dla nowych pracowników
- Obsługa sal konferencyjnych oraz drukarek
- Zamawianie nowego sprzętu
Wymagania:
- Doświadczenie w pracy na pierwszej linii wsparcia, w międzynarodowej organizacji
- Doświadczenie we wspieraniu aplikacji: Office 365, Outlook, SharePoint; oraz w konfiguracji sprzętu/instalacji oprogramowania
- Dobra znajomość języka angielskiego – B2
- Preferowani kandydaci z wykształceniem wyższym, związanym z IT
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczanie grupowe)
- Szkolenia wdrażające oraz niezbędne narzędzia pracy
Gi Group jest międzynarodową agencją pracy i doradztwa personalnego. Prowadzimy... działalność w zakresie m.in. stałego i czasowego zatrudnienia, wyszukiwania i selekcji oraz outsourcingu. Dzięki bezpośredniej obecności i partnerstwom strategicznym działamy w 57 krajach świata. Posiadamy Certyfikat Ministerstwa Gospodarki i Pracy nr 570. Rozwiń