Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 27/02/2021.

Opis stanowiska pracy

Dla jednego z naszych Klientów poszukujemy pracownika na stanowisko: IT Helpdesk.

 

Miejsce pracy - Warszawa Wilanów.

Wymagania

Zakres obowiązków:

- Pomoc techniczna – głównie pierwsza linia wsparcia

- Wsparcie podstawowe dla aplikacji: Office 365, Outlook, SharePoint oraz inne aplikacje

- Instalacja oprogramowania, przygotowanie sprzętu dla nowych pracowników

- Obsługa sal konferencyjnych oraz drukarek

- Zamawianie nowego sprzętu

 

Wymagania:

- Doświadczenie w pracy na pierwszej linii wsparcia, w międzynarodowej organizacji

- Doświadczenie we wspieraniu aplikacji: Office 365, Outlook, SharePoint; oraz w konfiguracji sprzętu/instalacji oprogramowania

- Dobra znajomość języka angielskiego – B2

- Preferowani kandydaci z wykształceniem wyższym, związanym z IT

 

Oferujemy:

- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę

- Atrakcyjne wynagrodzenie

- Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczanie grupowe)

- Szkolenia wdrażające oraz niezbędne narzędzia pracy

Prezentacja firmy

Gi Group jest międzynarodową agencją pracy i doradztwa personalnego. Prowadzimy... działalność w zakresie m.in. stałego i czasowego zatrudnienia, wyszukiwania i selekcji oraz outsourcingu. Dzięki bezpośredniej obecności i partnerstwom strategicznym działamy w 57 krajach świata. Posiadamy Certyfikat Ministerstwa Gospodarki i Pracy nr 570.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
08/02/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca IT - Programowanie / Analizy
do góry