#

IT Helpdesk Specialist

Euvic Sp. z o.o. - ang

Warszawa, mazowieckie

IT Helpdesk Specialist

Euvic Sp. z o.o. - ang
Euvic - For more than a decade we operate in the area of Information Services.
Our team consists of more than 700 IT professionals, and the whole Euvic technology group - which brings together IT companies from all over the Poland - over 2000.
We work in 15 premises in Poland and 3 abroad.
Euvic runs over 150 various projects implemented in teams consisting from a few to a few dozen people.
Our projects are mainly systems, Web and Mobile applications.
Despite the fact, that our size is constantly growing, we still operate as a family business and we nurture its values.
We welcome both experienced IT professionals and Information Technology enthusiasts.
Basic information:
Location
Warszawa
Number of vacancies
1
Minimum experience
mniej niż 1 rok
Type of contract
Na czas nieokreślony
Working hours
Pełny etat
Salary
? - ? / ? (Brutto)

Osoba zatrudniona na tym stanowisku, będzie miała za zadanie:

  • Bieżące wsparcie informatyczne pracowników naszych Klientów;
  • Praca za pomocą narzędzi wsparcia zdalnego: TeamViewer;
  • Wsparcie w zakresie oprogramowania systemowego, użytkowego oraz sprzętu komputerowego i peryferii;
  • Instalację, konfiguracje oraz utrzymanie stacji roboczych w systemach Windows 7/8/10 oraz oprogramowania użytkowników;
  • Tworzenie i aktualizacja dokumentacji technicznej z zakresu wykonywanych prac w systemie helpdesk;
  • Praca w biurze w Warszawie, wyjazdy na terenie Warszawy - autem służbowym, w zależności od potrzeb.

Oferujemy:

  • Stabilną pracę w interesującym środowisku IT;
  • Możliwości rozwoju zawodowego;
  • Wynagrodzenie stałe na podstawie umowy zlecenia/umowy o pracę;
  • Notebook służbowy oraz smartphone;
  • Możliwość podjęcia pracy praktycznie od ręki.

Nasze oczekiwania to:

  • Dobra, praktyczna znajomość systemów Windows 7/8/10;
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office 2007, 2010 ,2013 ,2016;
  • Prawo jazdy kategorii B;
  • Komunikatywność oraz wysoka kultura osobista, proklienckie nastawienie
  • Doświadczenie w obsłudze i wsparciu użytkownika (helpdesk);
  • Podstawy administracji i zarządzania usługą Active Directory oraz serwera MS Windows 2008 ,2012; 2016
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
Please apply with the button on the right side of this job offer.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi