#

IT Analyst- 1st line support

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Kraków, małopolskie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

IT Analyst- 1st line support

Miejsce pracy: Kraków
6-6-60462

For one of our Client, well-known company in Cracow, we are looking for candidates for the position of :

IT Service Desk Analyst- 1st line of support

Are you ready for the next step in your international career? Please send us your CV in English.

You will be responsible for:
- Providing first line support for company employees concerning the workstations, servers, application software and hardware
- Diagnosing and resolving issues related to IT, LAN/WAN, MS Office, Windows, VPN, Active Directory
- Handling end users queries in English via phone, chat, email and ticketing system SNOW

Requirements:
- Advanced level of English (written and spoken) is essential to support global useres
- Good knowledge of Windows and Microsoft Office
- Experience in customer service/support area
- Excellent customer service skills
- PC/Laptop configuration familiarity
- Analytical and problem solving skills required
- Good interpersonal and communication skills
- Ability to gain new skills
- Willingness to work in shifts (mainly afternoon-evening)

Nice to have:

- Technical degree
- Experience as IT Analyst

Benefits:
- Competitive salary and benefit package
- Friendly working atmosphere
- Wide range of trainings

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi