
- Zapewnienie wsparcia klientom poprzez help desk
- Wykonywanie napraw i konfiguracji urządzeń IT
- Instalacja systemów w placówkach klientów
- Diagnoza i rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem i urządzeniami IT
- Konfiguracja sieci komputerowych
- Instalacja systemów operacyjnych i oprogramowania dedykowanego u klienta
- Przeprowadzanie wdrożeń, szkoleń i opieka posprzedażowa
- Znajomość technologii IT
- Umiejętność logicznego analizowania problemów
- Wykształcenie min. średnie techniczne
- Płynna znajomość języka angielskiego
- Komunikatywność, odpowiedzialność
- Punktualność i dyspozycyjność
- Prawo jazdy kat. B
- Znajomość systemów sprzedaży oraz SQL (SQL Server, SQL, T-SQL) będzie dodatkowym atutem
Dołącz do nas i stań się częścią filozofii "technologia korzyści", gdzie skutecznie rozwiązujemy kwestie informatyczne, z jakimi zgłasza się klient.
Chcesz poznać to co firma oferuję w zamiast za bardzo ciekawą i rozwojową pracę- Wyślij CV- przedstawimy Ci osobiście korzyści z tej pracy.
Zapraszamy do wspólnego tworzenia przyszłości IT !
Jeśli jesteś gotowy dołączyć do zespołu Naszego klienta?
wyślij swoje CV na adres biuro@hrsigma.pl
Prosimy o dodanie klauzuli RODO:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm. ). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
