Wspieramy zarówno procesy rekrutacyjne do działów IT w organizacjach z różnych branż, centrów usług wspólnych, jak i do firm informatycznych, software-house’ów i start-up’ów.
Aktywnie docieramy do kandydatów wykorzystując Direct Search, Executive Search, Headhunting, Sourcing, Talent Network, oraz inne sprawdzone w działaniu metody wyszukiwania i pozyskiwania Kandydatów. Analizujemy i mapujemy rynek. Działając w imieniu Klienta wspieramy jego pozytywny wizerunek jako Pracodawcy (Employer Branding) oraz projektujemy najlepsze doświadczenia Kandydatów (Candidate Experience) w odbiorze marki organizacji.
Inżynier serwisu aparatury medycznej (RTG)
Miejsce pracy: WarszawaKlient: polska firma z branży medycznej
Lokalizacja: Warszawa
Forma współpracy: UoP
Czas projektu: długoterminowa współpraca
Podróże: tak, delegacje na terenie Polski na koszt Klienta
Naszym Klientem jest polska firma zajmująca się dystrybucją oraz serwisem nowoczesnej aparatury rentgenowskiej czołowych firm światowych. Firma Klienta jest autoryzowanym dystrybutorem i przedstawicielem serwisowym wielu międzynarodowych firm.
W związku z reorganizacją i rozwojem działu serwisu poszukujemy ambitnych, nastawionych na rozwój osób, które chciałyby rozwijać się w strukturach firmy.
Produkty: Firma Klienta oferuje zarówno lekkie, mobilne aparaty RTG do badań przy łóżku pacjenta, czy przy stole operacyjnym, jak i urządzenia stacjonarne dedykowane do przeprowadzania wysokospecjalistycznych klinicznych procedur diagnostycznych z użyciem promieniowania X.
Twoją rola będzie:
-> Montaż i uruchomienie nowych urządzeń;
-> Szkolenie użytkowników z obsługi urządzenia;
-> Przeglądy techniczne i konserwacja zgodnie z procedurami nałożonymi przez producenta oraz naprawa urządzeń;
-> Diagnozowanie przyczyn awarii;
-> Testy akceptacyjne (pomiary parametrów fizycznych po instalacjach i naprawach);
-> Kontakt telefoniczny i mailowy z producentem w celu wyjaśnienia napotkanych problemów technicznych;
-> Świadczenie usług serwisowych na terenie całego kraju – delegacje jedno- i kilkudniowe;
-> Kontakt telefoniczny i desktopowy z klientem, zdalne wsparcie;
-> Raportowanie na temat przeprowadzonych prac.
Twoje doświadczenie:
-> Wykształcenie wyższe techniczne (preferowane kierunki: elektronika, mechatronika, informatyka, inżynieria biomedyczna);
-> 2 – 3 lata doświadczenia w serwisowaniu aparatów RTG lub doświadczenie w podobnej branży z działu medycznego lub automatyki;
-> Umiejętność czytania schematów elektrycznych i elektronicznych oraz obsługi elektronarzędzi;
-> Wiedza z zakresu budowy urządzeń z uwzględnieniem elektroniki, mechaniki i automatyki;
-> Ogólna znajomość budowy i obsługi sieci komputerowych;
-> Dobra znajomość systemu Windows;
-> Umiejętność lutowania elementów w montażu przewlekanym i SMD;
-> Czynne prawo jazdy kat. B;
-> Dyspozycyjność w dni robocze (delegacje);
-> Uprawnienia SEP do 1 kW (eksploatacja);
-> Doświadczenie w serwisowaniu urządzeń elektronicznych/cyfrowych;
-> Znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B2;
-> Umiejętność rozwiązywania problemów technicznych poprzez analizę przyczynowo-skutkową;
-> Komunikatywność, umiejętność współpracy i przekazywania wiedzy.
Mile widziane:
-> Wiedza z zakresu fizyki medycznej.