Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 19/06/2018.

Inżynier Serwisu Aparatury Elektrycznej

Warszawa, mazowieckie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Inżynier Serwisu Aparatury Elektrycznej
Warszawa
NR REF.: 1103636

Naszym Klientem jest globalny lider w automatyce i zarządzaniu energią. To międzynarodowa organizacja, pierwsze skojarzenie, jeśli chodzi o nowoczesne rozwiązania technologiczne dla przemysłu oraz używane na co dzień przez każdego z nas. Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko Inżyniera Serwisu Aparatury Elektrycznej.


Inżynier Serwisu Aparatury Elektrycznej odpowiedzialny będzie za zapewnienie wysokiego poziomu usług w zakresie serwisu dla klientów firmy i wsparcie merytoryczne pracowników firmy w celu osiągnięcia wyznaczonych celów budżetowych i zakładanej satysfakcji klienta głównie na terenie województwa Mazowieckiego oraz Polski północnej.

Na główne obowiązki składa się opracowanie koncepcji wykonania oraz realizacja usług serwisu. Bezpośrednio wiąże się tym również przygotowywanie oferty na usługi oraz koordynacja i rozliczanie prac podwykonawców zgodnie z polityką gwarancyjną firmy. Dodatkowo Inżynier odpowiedzialny będzie za budżet realizacji i sprzedaży usług.

Idealny kandydat powinien posiadać wykształcenie wyższe techniczne z zakresu elektrotechniki oraz dobrą znajomość urządzeń i aparatury z zakresu dystrybucji energii i zabezpieczeń. Dodatkowy atut to doświadczenie w pracy serwisowej (diagnozowanie usterek, naprawy i testowanie sterowników programowalnych PLC, terminali operatorskich HMI, systemów SCADA oraz urządzeń napędowych jak falowniki i soft-starty.)

Kolejne wymagania to znajomość języka angielskiego w stopniu podstawowym, świadectwo Kwalifikacyjne Eksploatacji „E” minimum do 15 kV. Kandydat powinien również znać pakiet MS Office, umieć pracować w zespole i być odpornym na stres. Konieczne jest również posiadanie prawa jazdy kat. B.

Klient oferuje interesującą pracę w firmie mającej znaczący udział w rynku. Samochód służbowy, atrakcyjne wynagrodzenie oraz bogaty pakiet benefitów pozapłacowych.




Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
19/06/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta
Zapisz ofertę
do góry