W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Inżynier ds. zakupów technicznych – obszar produkcyjny
Miejsce pracy: RzeszówWraz z naszym Klientem, w związku z rozbudową struktur sprzedażowych, rozwojem portfolio produktowego, pozyskaniem nowej grupy Klientów i uruchomieniami dużej ilości nowych projektów, poszukujemy doświadczonego pracownika, który chciałby rozwijać się na stanowisku: Inżynier ds. zakupów technicznych
Zakres obowiązków:
- Tworzenie i wdrażanie strategii zakupowych na rzecz zakładów produkcyjnych na cały świecie w obszarze zakupów technicznych, przemysłowych oraz CAPEX w zakresie podległych geograficznie rynków, ocena i akceptacja dostawców z zastosowaniem metod analizy ryzyka
- Tworzenie, wdrażanie oraz ciągła poprawa procedur zakupowych
- Modyfikacja procesów w ramach procesu zakupowego
- Ścisła współpraca z wewnętrznymi działami firmy (także z osobami z zagranicznych struktur zakupowych)
- Inicjowanie działań mających na celu osiągnięcie określonego poziomu oszczędności poprzez rozwijanie współpracy z dostawcami, negocjacje jak i szukanie większych wolumenów zakupowych
-Kompleksowa współpraca z istniejącymi dostawcami, pozyskiwanie nowych dostawców oraz prowadzenie działań operacyjnych
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe techniczne (lub w przypadku braku wykształcenia technicznego kilkuletnie doświadczenie w obszarze zakupów technicznych, inżynierskich, przemysłowych)
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację ustną i pisemną (warunek konieczny)
- Kilkuletnie doświadczenie w obszarze zakupowym technicznych (nowe projekty i uruchomienia, maszyny i urządzenia, projekty start- up nowych jednostek produkcyjnych) zdobyte w dużych, międzynarodowych organizacjach
- Dużym atutem będzie doświadczenie w realizacji procesów zakupowych z obszaru CAPEX
- Znajomość dokumentacji handlowej i procedur zakupowych
- Wysoki poziom umiejętności w zakresie komunikacji i negocjacji
- Samodzielność, zaangażowanie w realizację celów firmy, odpowiedzialność i nastawienie
Korzyści:
- Samodzielne stanowisko pracy z szerokim zakresem decyzyjności i możliwością implementowania sprawdzonych rozwiązań w obszarze tworzenia strategii zakupowej
- Unikalna możliwość rozwoju przy realizacji ciekawych, innowacyjnych projektów dotyczących optymalizacji procesów zakupowych przy użyciu narzędzi i metodologii Lean
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych dzięki merytorycznemu wsparciu bezpośredniego mentora posiadającego wieloletnie doświadczenie w obszarze Lean Management
- Bogaty pakiet benefitów: karta Multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, elastyczne godziny pracy, obecnie praca w systemie Home Office
- Bogaty pakiet specjalistycznych szkoleń (w tym szkolenia wdrożeniowe i stanowiskowe)
- Praca w rozpoznawanej, stabilnej firmie, znajdującej się w fazie dużego wzrostu i poszerzania gamy produktów oraz odbiorców
- Udział w ciekawych międzynarodowych projektach podnoszących kwalifikacje zawodowe
- Bardzo dobra atmosfera pracy tworzona przez zgrany zespół profesjonalistów z różnych krajów