#

Inżynier do wsparcia wdrożeń platform Contact Center

Devire

Warszawa, mazowieckie

Devire
Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.

Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.

Inżynier do wsparcia wdrożeń platform Contact Center

Lokalizacja: Warszawa

Dla naszego Klienta – znanego dostawcy usług i rozwiązań ICT - szukamy osób na stanowisko:

Inżynier do wsparcia wdrożeń platform Contact Center

 

Wymagania:

  • Doświadczenie w implementacji systemów Contact Center min. 1 rok i/lub jeden zakończony projekt implementacji modułu Genesys (np. GVP, eDervices lub podobnego)
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • Doświadczenie w pracy z projektami bankowymi i/lub e-commerce - mile widziane

 

Oferujemy:

  • Współpracę na kontrakcie B2B lub umowę o zlecenie,
  • Możliwość z korzystania z prywatnej opieki medycznej i karnetu sportowego,
  • Udział w ciekawych, nowatorskich projektach o zasięgu ogólnopolskim i międzynarodowym,
  • Możliwość rozwoju zawodowego i ciągłego poszerzania wiedzy.
Devire Devire Devire Devire

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi