Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 24/06/2018.

International Recruiter

Warszawa, mazowieckie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

International Recruiter
Warszawa
NR REF.: 1102426

On behalf of our Client, American manufacturer, we are currently looking for the Candidate to hold the position of International Recruiter working internally in the Warsaw office.

On this position you will be in charge of all recruitment activities across the region (Poland, UK, France, Germany, Sweden, South Africa) from talent attraction and sourcing to the offers management. The role will handle recruitment across all job families and business units: Supply Chain, Sales&Marketing, Finance, Customer Service. You will cooperate with Hiring Managers and department heads on a daily basis.

We are looking for the Candidates with experience in end-to-end recruitment process gained within agency, RPO or internal. Impeccable English skills and the ability to build strong relationship with the Candidates and Hiring Managers is a must. Knowledge of German or French will be an asset.

Our Client offers attractive salary, benefit package, independency and professional working environment.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
21/02/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca HR / Kadry / Rekrutacja
do góry