Opis stanowiska pracy
- budowanie i utrzymywanie relacji z obecnymi klientami Dealavo
- praca z klientem anglojęzycznym
- negocjacje przedłużenia kontraktów i up-selli z zadowolonymi klientami
- sprawne reagowanie i rozwiązywanie problemów klientów
- szkolenie klientów Dealavo
- monitorowanie zaangażowania klientów w użycie narzędzi Dealavo i aktywne wspieranie on-boardingu klientów
Wymagania
- odpowiedzialności za wyniki swojej pracy (KPI)
- bardzo dobrej znajomości języka angielskiego
- łatwości w nawiązywaniu kontaktów I budowaniu relacji z ludźmi
- wysokiej biegłości w obsłudze komputera I narzędziach internetowych
- umiejętności szybkiego uczenia się
Umiejętności, które uznamy za plus:
- doświadczenie w sprzedaży albo Customer Service
- wykształcenie techniczne
- znajomość systemu Jira
OFERUJEMY
- atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe + system prowizyjny
- bonusy za wyniki
- dodatkowe benefity - m.in. dopłaty do multisport, enelmed
- szansę na naukę i rozwój nowych umiejętności
- możliwość zdobycia solidnego doświadczenia biznesowego z dużymi klientami
- atmosferę startupu technologicznego
Prezentacja firmy
Dealavo Smart Prices to, analityczne narzędzie e-commerce zaprojektowane...
Dealavo Smart Prices to, analityczne narzędzie e-commerce zaprojektowane dla właścicieli sklepów internetowych oraz producentów. Dealavo przy pomocy algorytmów machine learning i fuzzy match, monitoruje ceny w internecie i przedstawia je użytkownikowi w dogodnej formie, przez aplikację WWW oraz jako raporty.
Przez niecałe 3 lata obecności na rynku udało nam się zdobyć zaufanie wielu sklepów online, a przede wszystkim światowych marek takich, jak: Samsung, MSI, Epson, TP-LINK, acer, Delonghi i inni.
Dealavo to spółka z grupy kapitałowej CodiLime, skupiającej swoją działalność na obszarach Data Science, Big Data, Machine Learning oraz OpenStack & SDN (Software Defined Networks). Obecna lista klientów i partnerów CodiLime obejmuje m. in. NTT Group, NTT Innovation Institute Inc., Docomo Innovations, Hitachi, Mirantis, GigaSpaces, AT&T, Juniper Networks, PKO Bank Polski, Bank Zachodni WBK i mBank.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 23/03/2018
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas określony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Branża / kategoria:
- Praca Obsługa klienta