#

Internal Control Officer - rekrutacja online

HRK S.A.

Warszawa, mazowieckie

HRK S.A.

Naszym Klientem jest globalny dostawca usług, informacji i oprogramowania dla profesjonalistów z różnych sektorów/branż. Rola jest międzynarodowa (kraje bałtyckie) i podlega bezpośrednio Dyrektorowi Finansowemu Europy Środkowej. 

Internal Control OfficerMiejsce pracy: Warszawa

Zadania:

  • Pomoc w przygotowaniu i aktualizacji kompleksowej oceny ryzyka finansowego w celu zapewnienia integralności i wiarygodności informacji i sprawozdawczości finansowej, ochrony aktywów firmy oraz przestrzegania przepisów,
  • Wsparcie Dyrektora ds. Kontroli Wewnętrznej i Zgodności w przygotowaniu i realizacji rocznego planu monitorowania i testowania obejmującego różne ryzyka. 
  • Przygotowywanie analiz oceny ryzyka i zgodności z przepisami, zasadami rachunkowości, standardami rachunkowości kosztów, opracowywanie testów dokumentacji księgowej, kontroli wewnętrznych i systemów księgowych,
  • Pomoc w opracowywaniu i realizacji rocznego planu zgodności z przepisami kontroli wewnętrznej  
  • Doradztwo biznesowe – rekomendowanie rozwiązań poprawiających wydajność operacyjną i zwiększające wartość procesów biznesowych podczas udziału w specjalnych projektach i przeglądach
  • Ocena systemu kontroli wewnętrznej organizacji, aby upewnić się, że działa on zgodnie z planem. Rekomendowanie i wprowadzanie aktualizacji do ww systemu.
  • Pomoc w koordynacji działań audytowych z działaniami audytorów wewnętrznych i zewnętrznych firmy
  • Zaangażowanie we wdrażanie nowych procesów i systemów w celu zapewnienia niezależnego spojrzenia na jakość zarządzania projektami i osadzenia skutecznych ram kontroli od samego początku. Dbałość o to, by nowe procesy i systemy były zgodne z polityką i procedurami firmy 
  • Zapewnienie wytycznych dotyczących kontroli wewnętrznych we wdrożeniach technicznych, inicjatywach w zakresie usług wspólnych i zarządzaniu zmianą
  • Przeprowadzanie testów zgodnie z oceną ryzyka i planami testów w ramach terminu raportowania uzgodnionych z kierownictwem korporacyjnym
  • Bliska współpraca z audytem wewnętrznym. Zapewnienie wsparcia w zarządzaniu podczas przeglądów audytu wewnętrznego
  • Współpraca z pracownikami centrali i biur krajowych (kraje bałtyckie) w celu wyjaśnienia i usprawnienia procesów oraz poprawy kontroli wewnętrznej, zgodności i wydajności korporacyjnej
  • Udział w globalnych projektach - rola doradcza (opracowywanie procedur i procesów)
  • Wyjazdy służbowe w obrębie krajów bałtyckich (max 20% czasu pracy)

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe ekonomiczne/finansowe
  • Minimum 2 pełne lata doświadczenia w audycie finansowym
  • Gotowość do podróży służbowych za granicę (max 20% czasu pracy)
  • Mile widziane doświadczenie w biznesie (kontroling, księgowość, sprawozdawczość)
  • Doświadczenie praktyczne w pracy z systemami ERP – mile widziany SAP
  • CPA/CMA i/lub CIA i/lub CISA – będą dodatkowym atutem
  • Znajomość zagadnień regulacyjnych i księgowych,
  • Język angielski poziom biegły (min. C1)
  • Wysokie zdolności interpersonalne, praca w zespole
  • Bardzo dobra organizacja pracy również pod presją czasu
  • Umiejętość zarządzania projektami

Oferujemy:

  • Możliwość rozwoju na samodzielnym stanowisku w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji i znanym brandzie
  • Konkurencyjny pakiet wynagrodzenia
  • Pakiet benefitów pozapłacowych
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi