Naszym Klientem jest globalny dostawca usług, informacji i oprogramowania dla profesjonalistów z różnych sektorów/branż. Rola jest międzynarodowa (kraje bałtyckie) i podlega bezpośrednio Dyrektorowi Finansowemu Europy Środkowej.
Internal Control OfficerMiejsce pracy: Warszawa
Zadania:
- Pomoc w przygotowaniu i aktualizacji kompleksowej oceny ryzyka finansowego w celu zapewnienia integralności i wiarygodności informacji i sprawozdawczości finansowej, ochrony aktywów firmy oraz przestrzegania przepisów,
- Wsparcie Dyrektora ds. Kontroli Wewnętrznej i Zgodności w przygotowaniu i realizacji rocznego planu monitorowania i testowania obejmującego różne ryzyka.
- Przygotowywanie analiz oceny ryzyka i zgodności z przepisami, zasadami rachunkowości, standardami rachunkowości kosztów, opracowywanie testów dokumentacji księgowej, kontroli wewnętrznych i systemów księgowych,
- Pomoc w opracowywaniu i realizacji rocznego planu zgodności z przepisami kontroli wewnętrznej
- Doradztwo biznesowe – rekomendowanie rozwiązań poprawiających wydajność operacyjną i zwiększające wartość procesów biznesowych podczas udziału w specjalnych projektach i przeglądach
- Ocena systemu kontroli wewnętrznej organizacji, aby upewnić się, że działa on zgodnie z planem. Rekomendowanie i wprowadzanie aktualizacji do ww systemu.
- Pomoc w koordynacji działań audytowych z działaniami audytorów wewnętrznych i zewnętrznych firmy
- Zaangażowanie we wdrażanie nowych procesów i systemów w celu zapewnienia niezależnego spojrzenia na jakość zarządzania projektami i osadzenia skutecznych ram kontroli od samego początku. Dbałość o to, by nowe procesy i systemy były zgodne z polityką i procedurami firmy
- Zapewnienie wytycznych dotyczących kontroli wewnętrznych we wdrożeniach technicznych, inicjatywach w zakresie usług wspólnych i zarządzaniu zmianą
- Przeprowadzanie testów zgodnie z oceną ryzyka i planami testów w ramach terminu raportowania uzgodnionych z kierownictwem korporacyjnym
- Bliska współpraca z audytem wewnętrznym. Zapewnienie wsparcia w zarządzaniu podczas przeglądów audytu wewnętrznego
- Współpraca z pracownikami centrali i biur krajowych (kraje bałtyckie) w celu wyjaśnienia i usprawnienia procesów oraz poprawy kontroli wewnętrznej, zgodności i wydajności korporacyjnej
- Udział w globalnych projektach - rola doradcza (opracowywanie procedur i procesów)
- Wyjazdy służbowe w obrębie krajów bałtyckich (max 20% czasu pracy)
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe ekonomiczne/finansowe
- Minimum 2 pełne lata doświadczenia w audycie finansowym
- Gotowość do podróży służbowych za granicę (max 20% czasu pracy)
- Mile widziane doświadczenie w biznesie (kontroling, księgowość, sprawozdawczość)
- Doświadczenie praktyczne w pracy z systemami ERP – mile widziany SAP
- CPA/CMA i/lub CIA i/lub CISA – będą dodatkowym atutem
- Znajomość zagadnień regulacyjnych i księgowych,
- Język angielski poziom biegły (min. C1)
- Wysokie zdolności interpersonalne, praca w zespole
- Bardzo dobra organizacja pracy również pod presją czasu
- Umiejętość zarządzania projektami
Oferujemy:
- Możliwość rozwoju na samodzielnym stanowisku w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji i znanym brandzie
- Konkurencyjny pakiet wynagrodzenia
- Pakiet benefitów pozapłacowych
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.