W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Internal Control & Compliance Specialist
Miejsce pracy: PoznańFor our Client, international, well known company in Poznań, we are looking for: Internal Control & Compliance Specialist!
Responsibilities:
-Contribute to high quality and timely execution of standard J-SOX processes within BSEMIA group, identify and propose improvements,
-Support BSEMIA entities in set-up and updates of J-SOX framework on regular basis, in order to ensure it accurately reflects current processes, risks and controls,
-Review business processes in order to ensure their compliance with JSOX rules and internal regulations,
-Contribute to risk reassessment and (re) design of J-SOX key controls,
-Perform and oversee key control testing, as well as follow up on control deficiency remediation with process owners (including: root cause analysis, advice on remediation plan),
-Build strong relationships across the group and ensure effective communication regarding internal control environment with process owners and management,
-Cooperate with internal and external auditors on internal control related matters,
-Perform other assigned internal control and compliance activities,
Requirements:
-Master degree (Finance/ Accounting),
-2 - 3 years’ experience in Internal Audit/External Audit department (or equivalent),
-B2/C1 English is a must (oral and written), additional language is an advantage,
-Knowledge of accounting principles (IFRS), internal controls frameworks (SOX, COSO, etc.), and of SOD rules,
-Knowledge of SAP and MS Office, VBA knowledge is an advantage
-Good understanding of overall business processes (sales, procurement, inventories management), including interconnections between processes, financial risks, policies & procedures,
-Performance and self-driven,
-Focused on self-development & able to learn new things,
-Attention to detail and accuracy,
-Customer oriented,
Benefits:
- Work in a professional, multinational and dynamic environment
- Friendly and supportive working atmosphere
- Possibility to participate in a number of wide-ranging projects
- Opportunity to demonstrate and implement your own initiatives
- Comprehensive benefit package, including parking spot