Opis stanowiska pracy
Komenda Miejska Policji w Radomiu Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
inspektor do spraw wprowadzania danych do policyjnych systemów informatycznych; Wydział Ruchu Drogowego 26-600 Radom ul. 11 Listopada 37/59
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - Wprowadzanie do policyjnego systemu informatycznego KSIP kart Mrd5/1 zawierających informację o przyznanych sprawcy wykroczenia drogowego ilości punktów karnych na podstawie kart wystawionych przez funkcjonariuszy Policji, Straży Miejskiej oraz Inspekcji Transportu Drogowego;
- Wprowadzanie do policyjnego systemu informatycznego KSIP informacji o zakazach, przywróceniach uprawnień do kierowania pojazdami;
- Wprowadzanie do policyjnego systemu informatycznego KSIP prawomocnych rozstrzygnięć sądowych dotyczących sprawców przestępstw i wykroczeń w ruchu drogowym;
- Sporządzanie wniosków o skierowania na badania psychologiczne dotyczące psychologii transportu sprawców wypadków drogowych;
- Przygotowywanie kart Mrd 5/1 do archiwizacji;
- Ustalanie danych osobowych w aplikacji CEL, CEP, CEK, PESEL, do czynności związanych z wprowadzaniem danych;
- Udzielanie informacji osobom zewnętrznym o posiadanych przez nie punktach karnych za wykroczenia drogowe;
Warunki pracy Praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym. Oświetlenie naturalne i sztuczne, wymuszona pozycja ciała – siedząca. Stanowisko pracy wyposażone w telefon, drukarkę, komputer oraz monitor ekranowy – czas pracy przy monitorze powyżej połowy dobowego czasu pracy.
Stanowisko pracy w Wydziale Ruchu Drogowego KMP w Radomiu usytuowane jest na I piętrze. Dojście do windy – cztery schodki, wejście do budynku płaskie, brak łazienki przystosowanej dla osób niepełnosprawnych na I piętrze, łazienka przystosowana dla osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze.
Stanowisko pracy jest w pokoju kilkuosobowym, wyposażonym w meble biurowe, sprzęt komputerowy oraz inne urządzenia biurowe. Praca wymaga przemieszczania sie wewnątrz budynku pomiędzy pokojami i piętrami.
W budynku znajduje się winda (bez informacji głosowej). Pomieszczenie sanitarne przystosowane dla osób z niepełnosprawnościami znajduje się na parterze (przy wejściu głównym, obok recepcji).
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy niezbędne wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w podobnym obszarze, tj. administracyjno-biurowej
pozostałe wymagania niezbędne: - znajomość Ustawy o kierujących pojazdami, Ustawy o Policji, Kodeku Postępowania Administracyjnego
- umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, dobra organizacja pracy własnej
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r
- Dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego,
- biegła znajomość obsługi komputera
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe Dokumenty i oświadczenia niezbędne: - CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- poświadczenie bezpieczeństwa do informacj niejawnych o klauzuli POUFNE lub pisemna zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
- oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaDokumenty należy złożyć do: 2025-06-14
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji w Radomiu,
ul. 11 Listopada 37/59,
26-600 Radom
Oferty przyjmowane są w Recepcji Komendy Miejskiej Policji w Radomiu