Opis stanowiska pracy


Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Poznaniu

Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor do spraw administracyjno-finansowych w Powiatowym Inspektoracie Weterynarii w Poznaniu Zespół do spraw administracyjno-finansowych

60-166 Poznań ul. Grunwaldzka 250

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przyjmowanie, sprawdzanie pod względem formalnym, rachunkowym rozliczeń dotyczących zobowiązań z tytułu chorób zakaźnych zwierząt
  • przyjmowanie, sprawdzanie pod względem formalnym, rachunkowym rozliczeń lekarzy wolnej praktyki dotyczących chorób zakaźnych zwierząt
  • prowadzenie ewidencji księgowych zobowiązań i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej
  • przygotowywanie sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne oraz dla instytucji zewnętrznych
  • współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, NBP)
  • przygotowywanie przelewów bankowych
  • potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami
  • wysyłanie upomnień, kierowanie spraw do komornika lub sądu
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych, pozostałych środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych
  • właściwe przyjmowanie i załatwianie spraw i interesantów
  • usprawnianie organizacji i form pracy
  • bieżące zaznajamianie się z nowo ukazującymi się aktami prawnymi dotyczącymi prowadzenia spraw
  • tworzenie dokumentu polecenia księgowania (PK) w oparciu o plan kont PIW Poznań
  • reprezentowanie interesów PIW Poznań przed organami kontroli
  • wykonywanie innych prac zleconych przez Głównego Księgowego i PLW


Warunki pracy

Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 07:00-15:00. Praca biurowa z użyciem monitora ekranowego wykonywana 8 godz. dziennie na terenie Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Poznaniu. Praca lekka, mały wydatek energetyczny. Budynek przystosowany dla osób niepełnosprawnych (bariery, winda, podjazd)



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

Oferty otrzymane lub uzupełnione po terminie (nie będą rozpatrywane) decyduje data wpływu oferty do urzędu. Kandydaci zakwalifikowani do naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o jego terminie. Po zakończeniu naboru oferty osób nie zatrudnionych zostaną zniszczone.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie średnie ekonomiczne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 4 lata doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość programów finansowo- księgowych, Symfonia, Probit, Płatnik
  • biegła znajomość pakietu MS Office, Excel, Word.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • znajomość przepisów weterynaryjnych administracji publicznej


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • świadectwo ukończenia szkoły średniej
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopie świadectw pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-08-06
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Powiatowy Inspektorat Weterynarii
    ul.Grunwaldzka 250
    60-166 Poznań
    pok. nr 35

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    01/08/2025
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Podobne oferty pracy

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi