Opis stanowiska pracy
Okręgowy Urząd Miar w Poznaniu Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
inspektor do spraw administracyjnych w Wydziale Obsługi, w Referacie Administracyjno-Gospodarczym 61-893 Poznań ul. Krakowska 19
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - rozlicza środki finansowe w ramach wydatków Urzędu poprzez bieżące samodzielne sprawdzanie merytoryczne faktur i rachunków pod względem ich zgodności z zaciągniętymi zobowiązaniami i zrealizowanymi zleceniami i umowami w celu umożliwienia terminowej i prawidłowej realizacji płatności przez księgowość,
- przygotowuje i prowadzi postępowania o zamówienia publiczne na podstawie procedur wewnętrznych w celu realizacji dostaw, usług i robót budowlanych,
- prowadzi magazyn gospodarczy Urzędu wraz z ewidencją ilościowo - wartościową w celu organizowania przyjęcia i wydania towarów do OUM w ramach dekonsolidowania odebranych partii oraz kompletowania dla poszczególnych komórek organizacyjnych materiałów niezbędnych do realizacji czynności metrologicznych, biurowych i utrzymania właściwego stanu sanitarno – higienicznego pomieszczeń Urzędu,
- realizuje zadania związane z obsługą korespondencji polegającą na dostarczaniu pism wychodzących z Urzędu do Urzędu Pocztowego w celu zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentów Urzędu,
- prowadzi rejestr wniosków o zamówienia publiczne Urzędu oraz realizuje zadania sprawozdawcze w tym obszarze, a także przechowuje dokumentację postępowań o zamówienia publiczne na dostawy, usługi, roboty budowlane w celu wykonania obowiązków Zamawiającego w zakresie sprawozdawczości i umożliwienia efektywnej kontroli zamówień publicznych, podjętych zobowiązań oraz ich zabezpieczenia,
- realizuje zadania związane z gromadzeniem i przygotowaniem akt do archiwum Urzędu w celu zapewnienia prawidłowego przechowywania i udostępniania dokumentacji,
- współuczestniczy w prowadzeniu dokumentacji związanej z zabezpieczeniem gospodarki samochodowej i obsługi transportowej w celu optymalnego wykorzystania posiadanego taboru samochodowego,
- aktualizuje zaangażowanie planu finansowego Urzędu poprze wprowadzenie wniosków do finansowego systemu informatycznego w celu umożliwienia zaksięgowania wydatków OUM.
Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca biurowa z: monitorem ekranowym powyżej 4 godzin dziennie oraz drukarką, kserokopiarką;
- praca siedząca, w wymuszonej pozycji ciała, również wymagająca chodzenia;
- wysiłek fizyczny (transport materiałów przy odbiorze, przechowywaniu i ich wydawaniu);
- częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz;
- zagrożenie korupcją;
- sporadyczna praca na wysokości do 3 m - wchodzenie na drabinę w celu sięgnięcia segregatorów, dokumentów z szaf;
- konieczność przemieszczania się pieszo do Urzędu Pocztowego na dystansie około 2 km w jedną stronę.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- stanowisko pracy zlokalizowane jest w budynku OUM w Poznaniu, na IV piętrze, magazyn podręczny znajduje się w piwnicy; przemieszczanie się schodami na IV piętro budynku,
- budynek wyposażony jest tylko w windę umożliwiającą wjazd na parter do holu,
- praca przy komputerze, obsługa innych urządzeń biurowych,
- pomieszczenia i pojazdy nie są przystosowane do poruszania się osób z niepełnosprawnością poruszających się na wózkach (brak windy wewnątrz budynku, brak toalet dla osób poruszających się na wózkach).
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy niezbędne wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w pracy biurowej
pozostałe wymagania niezbędne: - Umiejętność obsługi komputera i oprogramowania pakietu MS Office
- Umiejętność pracy w zespole
- Oświadczenie o pełnieniu/niepełnieniu służby/współpracy/pracy w organach bezpieczeństwa państwa w okresie od 22 lipca 1944 r. do 31 lipca 1990 r. (nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych po dniu 01 sierpnia 1972 r.)
- Umiejętność obsługi urządzeń biurowych
- Znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych
- Umiejętność pracy w sytuacjach stresowych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe - Znajomość Ustawy o finansach publicznych
Dokumenty i oświadczenia niezbędne: - CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o pełnieniu/niepełnieniu służby/współpracy/pracy w organach bezpieczeństwa państwa w okresie od 22 lipca 1944 r. do 31 lipca 1990 r. (nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych po dniu 01 sierpnia 1972 r.)
- Oświadczenie o znajomości wymienionych ustaw
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyDokumenty należy złożyć do: 2025-08-19
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Okręgowy Urząd Miar w Poznaniu
ul. Krakowska 19
61-893 Poznań
W formie elektronicznej na adres: kadry.oum.poznan@poczta.gum.gov.pl