Opis stanowiska pracy


Komenda Miejska Policji w Ostrołęce

Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor w Wydziale dw. z Przestępczością Gospodarczą i Korupcją

07-409 Ostrołęka ul. J. Korczaka 16

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • wprowadza dane do Krajowego Systemu Informacyjnego Policji (KSIP) na podstawie dokumentacji KSIP przedłożonej przez policjantów Komendy Miejskiej Policji w Ostrołęce
  • dokonuje sprawdzeń na rzecz policjantów oraz uprawnionych pracowników komórek organizacyjnych Komendy Miejskiej Policji w Ostrołęce i jednostek podległych
  • prowadzi Elektroniczny Rejestr Śledztw i Dochodzeń Komendy Miejskiej Policji w Ostrołęce
  • prowadzi wymaganą dokumentację służbową oraz archiwizuje ją zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • sporządza analizy i zestawienia statystyczne dot. przestępczości w Systemie Analitycznym w celu przedstawienia zobrazowania sytuacji w jednostkach


Warunki pracy


  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania


        - praca z wykorzystaniem urządzeń elektrycznych: komputer, drukarka, niszczarka, kserokopiarka


 



  • Miejsce i otoczenia organizacyjno - techniczne stanowiska pracy


        - oświetlenie naturalne i sztuczne


        - praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy doboego czasu pracy


        - wymuszona pozycja ciała



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

  • W ww. biuletynie znajdują się również wzory oświadczeń

  • Oferty nie spełnijące wymogów nie będą brane pod uwagę

  • Osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów


 



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Uprawnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
  • Umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych
  • Umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny i precyzyjny
  • Komunikatywność, samodzilność
  • Terminowość, systematyczność
  • Umiejętność organizacji pracy własnej
  • Umiejętność pracy w zespole
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od 22 lipca 1944r. do 31 lipca 1990r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 paździrnika 2006r. oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972r lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Dokładność, dyspozycyjność
  • Umiejętność pracy pod presją czasu


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniajacego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na poddanie się postepowaniu sprawdzającemu
  • Oświadczenie, że w okresie od 22 lipca 1944r. do 31 lipca 1990r. kandydat/kandydatka nie pracował/a lub nie pełnił/a służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub nie był/a współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 paździrnika 2006r. oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972r lub później.
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby przeprowadzenia naboru
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2023-09-25
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Policji w Ostrołęce
    ul. Korczaka 16
    07-409 Ostrołęka
    Dokumenty w w urzędzie przyjmowane są od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 do 15.30

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    20/09/2023
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi