Opis stanowiska pracy
Wojewódzki Inspektorat Farmaceutyczny w Olsztynie Warmińsko-Mazurski Wojewódzki Inspektor Farmaceutyczny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
inspektor w Referacie finansowo-księgowym 10-117 Olsztyn ul. 1 Maja 13,13A,13B, lok. 104
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - Prowadzi sprawy gospodarcze, w tym ewidencjonuje i rozlicza umowy z kontrahentami zewnętrznymi oraz sprawdza faktury w zakresie merytorycznym tj. ich zgodności z zawartymi umowami;
- Prowadzi spraw związanych z zamówieniami publicznymi;
- Wykonuje czynności związane z majątkiem Wojewódzkiego Inspektoratu Farmaceutycznego oraz ewidencjonuje go w systemie finansowo-księgowym;
- Obsługuje KSEF (Krajowy System e-faktur) oraz wprowadza dowody księgowe do systemu finansowo-księgowego;
- Prowadzi ewidencję otrzymanych faktur i rachunków (innych dowodów księgowych) oraz dokonuje ich wstępnej kontroli formalno-rachunkowej;
- Obsługuje Centralny Rejestr Umów;
- Obsługuje i administruje system TREZOR zgodnie z zakresem nadanych uprawnień
- Rozlicza polecenia wyjazdów służbowych pracowników Wojewódzkiego Inspektoratu Farmaceutycznego;
- Rozlicza paliwo pojazdów służbowych Inspektoratu
- Prowadzi sprawy z zakresu ochrony informacji niejawnych oraz spraw obronnych;
- Współuczestniczy w przygotowywaniu sprawozdań i planów dotyczących funkcjonowania Inspektoratu z zakresu spraw referatu finansowo-księgowego na potrzeby organów nadrzędnych oraz innych podmiotów zewnętrznych poprzez przygotowanie analiz, raportów i wykonywanie innych czynności na polecenie przełożonego;
- Przygotowuje i archiwizuje dokumentację prowadzonych spraw zgodnie z obowiązującymi przepisami
- Zastępuje podczas nieobecności, Inspektora referatu finansowo-księgowego w zakresie: prowadzenia dokumentacji kadrowej zgodnie z obowiazujacymi przepisami, prowadzenia ewidencji i rozliczania czasu pracy pracowników, obsługi spraw z zakresu ubezpieczeń społecznych pracowników, monitorowania terminu płatnosci faktur oraz wprowadzania przelewów bankowych do systemu bankowości elektronicznej, obsługi modułu "FINANSE I KSIĘGOWOŚĆ" w części dotyczącej wprowadzania faktur zakupowych oraz wyciagów bankowych.
Warunki pracy - praca administracyjno-biurowa w siedzibie urzędu;
- stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w budynku urzędu, z windą (brak podjazdów, drzwi w odpowiedniej szerokości dla osób niepełnosprawnych);
- narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe, praca przy komputerze przez co najmniej połowę dobowego wymiaru pracy (powyżej 4 godzin dziennie).
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%. Kandydatki/kandydaci którzy spełnią wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do dalszego etapu naboru - rozmowy kwalifikacyjnej. O terminie rozmowy kwalifikacyjnej kandydatki/kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Do składania ofert zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania zawarte w ogłoszeniu.
Pracownikom oferujemy:
- wynagrodzenie zasadnicze plus dodatek stażowy,
- dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. "trzynastka",
- świadczenia w ramach Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (np. dopłata do wypoczynku),
- stałe godziny pracy,
- dogodną lokalizację.
Przewidywana data zatrudnienia 1 luty 2025r.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 895******
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy niezbędne wykształcenie: średnie lub wyższe - ekonomiczne, administracyjne lub pokrewne;
doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
na stanowisku w działach / referatach finansowo-księgowych
pozostałe wymagania niezbędne: - Znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych oraz ustawy o rachunkowości;
- Znajomość ustawy Prawo zamówien publicznych;
- Zanjomość ustawy o służbie cywilnej;
- Znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych;
- Praktyczna znajomość przepisów z zakresu parwa pracy ubezpieczeń społecznych i podatku dochodowego od osób fizycznych;
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe - umiejętność nawiązywania kontaktów i współpracy z instytucjami zewnętrznymi
- umiejętności analityczne i interpersonalne, umiejętność pracy w zespole
- znajomość pakietu MS Office;
- nieposzlakowana opinia, wysoka kultura osobista
- samodzielność, dokładność i terminowość w wykonywaniu zadań
Dokumenty i oświadczenia niezbędne: - CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówDokumenty należy złożyć do: 2026-01-07
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Wojewódzki Inspektorat Farmaceutyczny w Olsztynie
ul. 1 Maja 13,13A,13B lokal 104
10-117 Olsztyn
z dopiskiem " Ogłoszenie o naborze nr 159194 - INSPEKTOR"