Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Policji w Mińsku Mazowieckim

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor do spraw prowadzenia gospodarki mandatowej w Zespole Finansów Wydziału Wspomagającego

05-300 Mińsk Mazowiecki ul. Wyszyńskiego 15/17

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzi ewidencję gospodarki mandatowej za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych MANDATY.MF.GOV.PL;
  • przyjmuje należności z tytułu nałożonych mandatów karnych gotówkowych i odprowadza je do kasy Narodowego Banku Polskiego w Warszawie;
  • sporządza zapotrzebowanie na bloczki mandatowe oraz prowadzi ich dystrybucję w KPP w Mińsku Mazowieckim;
  • sporządza zestawienia z wykorzystanych w całości bloczków mandatów karnych, które przekazuje do Izby Skarbowej w Warszawie;
  • prowadzi księgi druków ścisłego zarachowania do pobranych i wydanych bloczków mandatów karnych;
  • prowadzi księgi druków ścisłego zarachowania do pobranych i wydanych bloczków pokwitowań na zatrzymane dowody rejestracyjne i prawa jazdy MRD-4;
  • prowadzi księgi druków ścisłego zarachowania dla czeków gotówkowych i druków "KP" z tytułu nałożonych mandatów gotówkowych;
  • prowadzi obsługę kasową Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej .


Warunki pracy


  • praca administracyjno - biurowa, przy komputerze powyżej połowy dobowego czasu pracy;

  • wymuszona pozycja ciała;

  • praca w systemie jednozmianowym;

  • obsługa urządzeń biurowych;

  • oświetlenie sztuczne i naturalne;

  • stanowisko pracy zlokalizowane jest na II piętrze budynku - brak wind, podjazdów i innych ułatwień dla osób niepełnosprawnych ruchowo;

  • brak urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

W aplikacji kandydaci powinni wskazać numer ogłoszenia o naborze. Wysokość wynagrodzenia zasadniczego wynika z mnożnika kwoty bazowej - 1,9162 + dodatek z tytułu wysługi lat.


Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronach internetowych: 
https://nabory.kprm.gov.pl/wyniki-naborow


https://bip.minsk-mazowiecki.kpp.policja.gov.pl


oraz udostępniona na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 4 lata doświadczenia zawodowego
w administracji publicznej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • wiedza z zakresu stosowania przepisów prawnych: Ustawa o Policji, Kodeks postępowania w sprawach o wykroczenia, Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie nakładania grzywien w drodze mandatu karnego, Rozporządzenie Ministra Finansów w sprawie właściwości miejscowej naczelnika urzędu skarbowego uprawnionego do poboru należności wynikających z grzywien nałożonych w drodze mandatu karnego; Rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie postępowania w zakresie formularzy mandatu karnego, mandatów karnych generowanych przy wykorzystaniu systemu teleinformatycznego, grzywien nakładanych w drodze mandatu karnego oraz podmiotów nabywających odpłatnie formularze mandatu karnego:
  • umiejętność komunikowania się i współpracy;
  • umiejętność sprawnej organizacji pracy;
  • znajomość obsługi komputera oraz urządzeń biurowych;
  • umiejętność wykorzystania systemów informatycznych oraz bardzo dobra znajomość obsługi komputera w obszarze środowiska Windows (pakiet MS Office, Internet);
  • odporność na stres;
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • znajomość zasad funkcjonowania jednostki Policji;
  • wysoka kultura osobista.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów realizacji procedury naboru o treści: Niniejszym, wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Komendanta Powiatowego Policji w Mińsku Mazowieckim, moich danych osobowych zawartych w złożonych przeze mnie dokumentach w celu i zakresie niezbędnym do realizacji procedury naboru na stanowisko.......(należy wpisać nazwę stanowiska). Oświadczenie należy opatrzyć własnoręcznym podpisem.
  • Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór dostępny na stronie BIP KPP w Mińsku Mazowieckim).

  • Dokumenty należy złożyć do: 2023-03-27
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Wyłącznie w formie papierowej:
    - drogą pocztową na adres: Komenda Powiatowa Policji w Mińsku Mazowieckim Zespół Kadr i Szkolenia ul. Wyszyńskiego 15/17, 05-300 Mińsk Mazowiecki lub osobiście - w siedzibie urzędu od poniedziałku do piątku między godz. 8.00 a 15.00

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    17/03/2023
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi