Opis stanowiska pracy
Komenda Miejska Policji w Lublinie Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
inspektor do spraw administrowania obiektami Policji w Zespole Gospodarki Materiałowo -Technicznej Wydziału Wspomagającego 20-064 Lublin ul. Północna 3
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - Zapewnia prawidłowe funkcjonowanie obiektów Policji w KMP w Lublinie oraz jednostkach Policji podległych KMP w Lublinie
- Opracowuje plany remontów nieruchomości będących w użytkowaniu KMP w Lublinie oraz zapotrzebowań materiałowych i narzędziowych na konserwacje i naprawy bieżące
- Administruje, przyjmuje i dokumentuje złożone zlecenia na wykonanie robót remontowych
- Naadzoruje roboty zlecone wykonawcom z zewnątrz
Warunki pracy - praca na stanowisku o charakterze biurowym,
- stanowisko pracy zlokalizowane jest na parterze skrzydła C obiektu KMP w Lublinie, zachodzi konieczność przemieszczania się do podległych jednostek/komórek KMP na terenie Lublina i powiatu lubelskiego,
- praca przy oświetleniu sztucznym i naturalnym,
- budynek i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy, budynek (skrzydło A) wyposażony w podjazd dla osób niepełnosprawnych, natomiast wewnątrz budynek nie jest przystosowany do szczególnych potrzeb osób niepełnosparwnych.
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Zatrudnienie osoby wyłonionej w drodze naboru może nastapić po wydaniu upoważnienia dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "POUFNE" lub po potwierdzeniu faktu wydania i ważności upoważnienia w przypadku legitymowania się upoważnieniem wydany przez uprawniony podmiot
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy niezbędne wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
doświadczenia na stanowisku kancelaryjno - biurowym
pozostałe wymagania niezbędne: - Dobra organizacja pracy
- Umiejętność redagowania pism
- Umiejętność podejmowania decyzji
- Kompetencje: wykorzystywanie wiedzy w praktyce,samodzielność, współpraca, komunikacja, umiejetność pracy w zespole, odporność na stres
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe - Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
- Uprawnienia inspektora ochrony przeciwpożarowej
- Znajomość urządzeń użtkowanych przez Policję
- Umiejętność czytania instrukcji w języku angielskim
Dokumenty i oświadczenia niezbędne: - CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopię poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającegoKopię zaświadczenia o ukończeniu szkolenia dla inspektorów ochrony przeciwpożarowejDokumenty należy złożyć do: 2021-08-01
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
KOMENDA MIEJSKA POLICJI W LUBLINIE
WYDZIAŁ KADR I SZKOLENIA
UL. PÓŁNOCNA 3
20 - 064 LUBLIN
z dopiskiem "OFERTA ZATRUDNIENIA NA STANOWISKO: INSPEKTOR WYDZIAŁU WSPOMAGAJĄCEGO KMP W LUBLINIE"